føvrendt a forhandler føvrendt a forhandler
jeg tog op til mid hobby og skulle købe ny motor og esc.
da jeg får fat i en sælget sage jeg at jeg ikk havde ret meget forstand på el biler så fandt han en combo sæt der hedder speed passion cirtix stock club race og det mente han at det var perfekt til drift og så spurte jeg om det bare kunne sættes i og så køre det bare og det sage han ja til .
da jeg kom hjem fik jeg det sat i og da jeg ville prøve den fandt jeg ud a at den ikke kunne bakke så ringer jeg ind til dem dagen efter og så sage han at jeg lige skulle købe en program kort så skulle den virke så køber jeg program kortet også finder jeg ud a at sættet slet ikk kan bakke så ringer jeg ind og brokker mig helt vildt hvor de så siger at de vil tage sættet tilbage kunne jeg finde en nyt sæt på deres hjemmeside og det gør jeg så også gik der ca 3 uger efter jeg havde bestilt det nye sæt ringer jeg ind for at høre om der snart skete noget så sage han at der gik minst 4 uger inden de fik det hjem og der blev jeg sku sur for havde ikk kørt i meega langt tid
har jeg ret til at kræve at de tager det tilbage ? ( så jeg kan købe det i en anden butik)
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Det er vel det man kalder et fejlkøb
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 8 Emner: 110 Svar: 612
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.316
Men det förste sät var jo ikke defekt! saa der kan du ikke rigtigt klage...
(Det er heller ikke helt unormalt at der ikke er bak gear... medmindre du sagde at du ville have det, saa er det (som Blindman skriver) er fejlköb...
DOG vil jeg sige at hvis sälger har sagt at et program kort kunne redde den for dig, og reelt ikke kunne, saa er det ene punkt nok en forkert vejledning fra deres side...
Du skriver ogsaa at du brokkede dig helt vildt...
Kunder der hidser sig op i tlf, eller ellers opförer sig dumt. Ville jeg personligt ikke ligefrem give den bedste service...
bare min mening
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 2
apr 2007
jow jow....
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 6 Emner: 20 Svar: 142
maj 2013
Følger: 1 RC-enheder: 2 Svar: 9
8 Hvis en levering, reparation eller ombytning tager meget lang tid
Hvis en levering, reparation eller ombytning trækker i langdrag, kan du forlange at få sagen afsluttet. Det gør du ved at sende en skriftlig klage til sælgeren, hvori du forlanger at få sagen afsluttet inden for en rimelig frist på fx 14 dage.
http://www.forbrug.dk/Artikler/Test-og-raad/Ehandel/Klager-over-ehandel/KvikGuide-naar-du-vil-klage?tc=1D127B8CE366499D8B21093D07693F07
feb 2007
Så der er vel taler om misforståelser mellem dig og forhandleren, og ikke fejl information.
apr 2007
Produktet er jo ikke defekt.
Din 14 dages returret gälder kun hvis det er bestilt online. Ellers er varen köbt som beset..
Vil faktisk give Blindman ret, det grunder i en misforstaaelse..
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.162
Håber det går iorden for dig.
feb 2007
Ja det kunne godt lyde som om at der er blevet sjusket en del her.
Men jeg har flere gange stået og hørt hvordan folk prøver at forklare sælgeren om hvad det er de skal bruge, og det kan tit nærmer sig en dissideret kode selv CIA vil ha´ svært ved at knække.
Det er faktisk ikke nemt at forklare nogen noget kort og præcist, specielt ikke hvis man er dårligt forberedt.
Se bare her i forumet hvor mange gange folk skriver ”Min ESC vil ikke Bakke, hvad er der galt”, og så skal man derefter nærmes trække ud af personen, om hvilken type ESC der er han har, og hvilken producent der har lavet den.
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 11 Svar: 85
dec 2005
Det er så sandt at folk ikke altid er lige generøse med den info de giver når de spørger om hjælp.
Det kan ikke være nemt som manden bag disken altid heller det vil jeg også give dig ret.
feb 2007
Hæ Hæ, nu når jeg selv læser hvad jeg skrev, kan det jeg skrev godt forstås som hakkeri
Det er nu ikke sådan ment, men fakta er at vi kun har en side af denne historie, og jeg kan se mange muligheder for grimme misforståelser her.
Det er næsten en klassikker
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 16 Emner: 26 Svar: 339
dec 2005
feb 2007
Der er blevet sjusket en hed del fra begge sider her.
Den ene ved ikke hvad han vil, og den anden ved ikke hvad han sælger.
En ren klassiker
maj 2013
Det er ligesom demokratiet i danmark.. det er nærmest ikke-eksisterende... selvom det burde være der..
maj 2013
Og er er en grund til at forventer er skrevet med stort....
For FORVENTNINGER som ikke holder stik, er de ting man bliver irriteret eller sur over eller ked af fx.. sagt på en anden måde.. forventninger er en af rødderne til "alt ondt"...
Dermed ikke sagt det er din egen skyld.. men lidt af den bærer du selv..men du er ikke til at bebrejde det for du har jo ikke vidst hvad du skulle gøre... nu er du klar over hvad der kan ske, og du har fået nogle tips... så glem det ikke til næste gang!
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 21 Svar: 1.221
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 2
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 109 RC-enheder: 18 Emner: 16 Svar: 1.457
Når så de ikke lever op til det, så sender du sagen til forbrugerklagenævnet, der giver dig medhold, og så har du dine penge om 1-2 år.
Bemærk der er en bagatelgrænse og nogle andre ting, der skal være opfyldt, før forbrugerklagenævnet vil behandle en sag.
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 23 RC-enheder: 6 Emner: 12 Svar: 800
Og de har sikkert ikke ment det, for Fendt er jo en dejlig traktor.
føvrendt a forhandler