Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hpi baja eller fg
  • #1   14. aug 2013 Hvis det er offroad du søger, så er det stort set lige meget hvilken fg du vælger, de er næsten opbygget ens.

fg baja og marder er 99% ens smiley

Hvis du vil have en fg, kan jeg stærkt anbefale en af de to. Let, hurtig og nem at styre smiley

• #2   14. aug 2013 Der er jo lidt der spiller ind....hvilken fg er der tale om? Hvordan er alder og stand på de 2.biler....og hva med opgrades?

• #3   14. aug 2013 Byt kun hvis du vil have en Fg med 4wd smiley

• #4   14. aug 2013 det må meget gerne være noget 4wd

• #5   14. aug 2013 FG har meget kortere og dermed strammere affjedring.
    FG Baja køre fint onroad med slicks på.
    Så vurder hvor du skal køre, og hvad der så er bedst.

• #6   14. aug 2013 Hvis du vil have en bil der rimelige køreegenskaber, så glem ALT om de gamle modeller fra FG. For kort vandring i affjedringen, geometri der ikke er til at lave et ordentlig setup.
    Udviklingen er løbet så meget fra dem, de er praktisk talt ikke blevet ændret de sidste MANGE år.
    Dog er Leopard 2 en rigtig fin bil med gode køreegenskaber.

De gamle er OK, til bashing, men ikke til race.
    Og det er lige meget hvor meget du opgraderer dem. Det retter ikke op de punkter hvor de er forældet.

• #7   14. aug 2013 De er super simple at skrue på.
    Min FG 4WD kan jeg nå en tom bundplade og montere det hele igen på ca. 2 timer.
    HPIen er langt sværere at skrue i(...og ja - jeg har en af hver, så jeg ved godt hvad jeg taler om...).
    HPIen er god på en græsmark - FGeren er god på en græs plæne

• #8   14. aug 2013 Leopard 2 er en dejlig enkel bil der kører godt. Både 2wd og 4wd kører godt.
    Hold dig fra de gamle FG.

• #9   14. aug 2013 Jeg har en marder en leopard 2 og tidligere haft 2 monster truck. Og må sige marderen er den der giver mig størst køreglæde.
    Og bevares min leo ville sikkert være bedre i konkurence men til hyggekørsel som jeg gør i er det marderen der bliver først valgt på hylden om det er have eller bane

Kommentér på:
hpi baja eller fg

Annonce