1.594 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Marcel P
Marcel P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

God begynder offroad God begynder offroad

Hej

Ny her på side, men meget fascineret af RC verdenen. Jeg er på udkig efter min første el-bil, men mangler lidt inspiration til gode modeller til en begynder.

Er mest interesseret i at køre offroad på strand/skovbund og vil gerne have en bil der kan rep. og opgraderes på. Vigtigt for mig, at det ikke er en bil med så meget goddaw på at den konstant flipper rundt, når den får gas eller møder en forhindring.

Har egentlig afsat 2k, ved ikke hvor langt jeg når men vil da være fint nok med en lidt billigere så der er råd til lidt opgraderinger også.

Vh Marcel

PS. gør ikke spor hvis det er et byggesæt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God begynder offroad
  • #1   16. aug 2013 Lrp sc er en rigtig god begynder bil har selv sådan er nemlig os ny. Den er god robust. Den koster 999 i midhobby lige fotiden. Men ellers ta et kig forbi en rc butik og få en snak med dem

• #2   16. aug 2013 Ellers skal du ha' fat i en ansmann.. De er også til at komme til for penge..
    Og velkommen i RC-verdenen!!

• #5   16. aug 2013 en slash er en god begynder bil og nem at arb med
    og extrem holdbar

• Marcel P
    Marcel P Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   16. aug 2013 Tak for forslag, der et par spændene imellem. Overvejer om jeg måske nok mest er til en crawler. Nogen der har erfaring med Axial? Tænker at smide lidt flere penge og anskaffe en Axial SCX10 - mest fordi den ser mega godt ud (realistisk), ifht. til så mange andre modeller.

• #7   16. aug 2013 Masser af erfaring ja - hvad vil du vide?
    Jeg ved ikke alt jo selvom jeg tror det efter 9 øl.

• #8   17. aug 2013 har selv lige købt mig en SCX10 Jeep, som min første trail bil, og må sige, at det er noget HELT andet hvis man er vandt til at køre lidt småstærkt, men du skal være ret kreativ eller kunne komme nemt tilsteder at køre, for ellers blir det hurtigt lidt småkedeligt, men vil så osse sige, at elsker du lang kørertid, så er det bestemt en bil at overveje, for har kært snart 9 timer på et 5000mah 2c li-po, og det er ikke fladt endnu (altså under minimumsvolt)

• #9   17. aug 2013 Traxxas Summit er heler ikke ikke tosset til en nybegynder...
    Den kan lidt af begge dele ( crawl og lidt ræs)
    Den er som osse lidt geil med lys og dif-spære,
    Lidt i den dyre ende men ok dyt.

• #10   17. aug 2013 Hvis du er lidt i tvivl med offroad contra trail/crawl, så ville en brugt summit nok være et kig værd, men tro mig, en summits kravleevner er ikke i nærheden af en SCX og da slet ikke en AX eller lign.
    For mig set:

Summit - holdbar allaround bil
    Scx10 - holdbar trail og skalatro bil
    AX10 - seriøs crawling i snegle snegle fart

• mike R
    mike R Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #11   19. aug 2013 hej er ny her er der nogle start biler som er go

• #12   19. aug 2013 Tror du får mere ud af at oprette din egen tråd, istedet for at kapre en andens Mike smiley og så kom med nogle krav, som, hvor skal den primært bruges, kun på asfalt = onroad, allaround = offroad?
    Skal den køre stærkt med godt træk eller bare lidt halvsløvt med 20-30 km/t, hvordan skal den se ud og om det skal være el, benzin eller nitro smiley

Kommentér på:
God begynder offroad

Annonce