{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Bjørn K
Bjørn K
Emner: 9 Svar: 49

Dårlig erfaring. {{forumTopicSubject}}

Synes ikke lige jeg kan se noget sub forum for dårlige erfaringer med køb / salg på denne side.

eller hvad?

købte noget fra en bruger herinde som så sender mig noget jeg slet ikke kan bruge og som brugeren snilt må vide ikke passer...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig erfaring.
  • #1   17. nov 2013 arg det er privat handel der er jo ikke andet end vores egen nærighed at give skylden... men jeg har også lige købt en mamba monster esc samt leopard motor, hvor motoren brændte af efter 5min stille prøvetur... smiley sur røv men livet går videre... hvis ikke man har penge til denne hobby skal man holde sig væk det er dyrt..!!!! smiley

• Bjørn K
    Bjørn K Tilmeldt:
    jul 2011

#2   18. nov 2013 Synes bare godt der kunne være sådan en "erfarings tråd" som man så kan kikke på og chekke om det navn man trader er ærlig.

har da købt 4 ting herinde nu, og ham som så vælger at sende mig nogle ting som ikke passer + ikke gide at læse den besked som jeg sendte til ham, for at høre hvad vi skulle finde ud af.... fandenma dårlig stil (kan se beskeden stadig ikke har været læst)

• #3   18. nov 2013 hmm tjah både og han kan være ligeglad, det burde du også være... det er ikke hans problem... vi er bare ikke klogere vel?

• #4   18. nov 2013 Jeg købte en losi micro dt, den kunne slet ikke køre, men vad havde man også regnet med for 300kr. smiley

• #5   18. nov 2013 Bjørn K, det hænger sammen med at herinde er det ikke tilladt at opgive navne på personer man er utilfreds med.

• Bjørn K
    Bjørn K Tilmeldt:
    jul 2011

#6   18. nov 2013 ah, okay Lars.

Så må jeg jo bare lade være med at handle med den skodbruger igen

• #8   18. nov 2013 Synes da det virker en smule uprofesionelt at det ikke er muligt at man minimum kan kommentere en handel, eller lave en vurdering som på ebay.
    De har trods alt valgt at lave et maked herinde, og man bør tage en smule ansvar for den hjemme side man måtte drive.

• #9   18. nov 2013 Hvad med at give "skodbrugeren" en chance for at kunne komme på nettet inden man hænger ud smiley har lige købt mig en iPhone 5s som skulle under nummer flytning. Hvilket resulteret i ingen forbindelse i en uge! Skod. Og bruger normalt min telefon til netdeling, Da den kører 4g.

Bjørn jeg skal bruge dit konto nr så kan jeg overfører pengene tilbage smiley så må du smide dem retur når du ser pengene, jeg beklager de ikke passer, havde regnet med den havde samme dog bones som enten Emaxx eller revo smiley

• #10   18. nov 2013 Skulle til at bede om bruger navn i pm, men så kom "skodbrugeren" på banen og det viste sig at han slet ikke var så skod alligevel smiley

Blækvard, hvilke dogbones troede du var ens med revo og emaxx ?

• #11   18. nov 2013 Mit svar var ikke konkret på jeres handel, synes bare det ville være fornuftigt med et rating system når man nu har valgt at have en "Marked" del på hjemme siden.

• #12   18. nov 2013 Emnet har været vendt flere gange men bazoom er kronisk modstander af at hænge de kriminelle og uærlige elementer ud som har deres daglige gang på siden,og da det kun er brugerne der bliver ramt af dem og ikke bazooom selv så har bazoom besluttet de skal blive på lige fod med os andre så de har så mange brugere som muligt som deres annoncører kan reklamere for,for vi kan jo ikke have at bagmanden rissikerer at skulle gå en mercedes størrelse ned som følge af fære antal brugere at reklamere for !

• #13   18. nov 2013 Kristian l

Dem på en slash 1/10 4x4 smiley

Troede ikke den brugte 12mm hex smiley

• #14   18. nov 2013 Som regel så deles brugernavn på en eventuel useriøs sælger blot i en PM i stedet for i offentligt forum, i sidste ende er forskellen den samme? smiley

• #15   18. nov 2013 Ja ok, nej de passede selvf ikke hehe.

• Bjørn K
    Bjørn K Tilmeldt:
    jul 2011

#16   19. nov 2013 Det ligner ellers du har været online siden d.13 nov(hvor jeg skrev til dig), så blev lidt harm over du ikke svarede i 4 dage eftersom du jo er her en del.

Men jeg kan også se indad, og du svare jo fint her, og så var jeg måske lidt utålmodig.
    Så vi finder ud af det over pm.

Kommentér på:
Dårlig erfaring.

Annonce