730 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

mangler nogen og køre med mangler nogen og køre med

Er der slet ikke mere end fem fra nordjylland og nordlig del af midtjylland der mangler nogen og køre med, med deres brandstof biler. Hvis du gør så tjek min gruppe. Offroad dragracing brandstof biler.
Vi køre ikke på en lavet bane, vi køre med det vi nu har. Grusgrave, fodboldbaner, asfalt osv. 2 biler af gangen på en aftalt tur.
Eneste krav: ingen el biler og at du er seriøs

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mangler nogen og køre med
  • #1   20. nov 2013 Hvorfor ingen El-biler? er i bange for at få baghjul ;)?

• #2   20. nov 2013 Nej jeg ved vi får baghjul. De levere jo på en helt anden måde. Der jo ingen spænding i og sætte min ellers rimelig vild benzin op mod en el. Den er jo dømt til og tabe:-)

• #3   20. nov 2013 hehe smiley

Der mangler også noget lyd smiley

• #4   20. nov 2013 Nemlig hehe. Men mest at el er noget hurtigere:-)

• #5   20. nov 2013 Nu ikke for at kapre tråden men...

Jeg er nu ligeglad hvem jeg køre med om det er benzin, nitro eller el, det man bare skal være enige om er hvis de tørner sammen, hvem der har ansvar og hvem der skal dække evt. skader hvis ikke ejeren har alt ansvar for sin egen enheds liv og lempe. Som udgangspunkt vil jeg sige at hvis folk med mindre biler gerne vil være med så er det helt super men køre de ind foran en LS og deres bil bliver skadet skal de ikke hyle over det og forvente at ejeren af LS bilen betaler for skaderne som er blevet påført den mindre bil.

Alle kan køre sammen med alle så længe man kan blive enige om dette. At der så er nogle som ikke vil køre mod andre end folk som selv har enheder som har samme type fremdrift som dem selv det er jo deres valg.

• #6   20. nov 2013 Rigtig nok men da vi snakker om en form for dragrace vil en el bil have en klsr fordel frem for brandstof bilerne. Når vi køre skal der være enighed om at man betaler for egne skader. Køre man sammen er det i min verden uheld og derfor ingens skyld. Ingen køre sammen med vilje
    Men ja.

• #7   20. nov 2013 hmmmm....
    Jeg vil nu ikke give dig ret i at hvis du sæter en el bil (1/8) op mod en benzin LS (1/5) på løst underlag, så kan benzin godt gå hen at vinde alt efter hvilken bil det er (2wd/4wd). Benzin bilen vejer mere ja, men den kan jo så også nemmere få overført kræften til underlaget, hvor derimod sådan en buggy på 4s f.eks. bare ligger én lang streg af hjulspind smiley
    Det skal siges at det ikke behøver ALTID at være sådan.
    Det eneste jeg ville være bange for hvis jeg havde en 1/8 skala ville være hvis der kom en 17,5 kg tung losi 5-ive t og smasket ind i mig smiley hehe

• #8   20. nov 2013 Hehe. Syntes bare altid man høre at el biler er de hurtigst.
    Men er da frisk på et race til en hver tid. I det faktum at vi kun skal køre 2 afgang skulle det minske chancen for skader. Og min Maxam vejer kun 9 kg smiley

• #9   20. nov 2013 Altså det kommer jo an på hvilken motor der er i og om det som sagt er 2wd eller 4wd..
    Men på asfalt vil en el bil nok vinde hvis det f.eks. er en mamba mosnter på 4, 5 eller 6 celler. smiley

• #10   20. nov 2013 Er det kun for folk i nordjylland?? For hvis det var et arangement over en hel dag tager jeg gerne turen fra sydjylland for en hyggelig og sjov dag.....og så selvfølgelig for at give jer baghjul med min mcd:-)

• #11   20. nov 2013 Hehe sådan Thomas M sæt de lømler på plads smiley

Kan være der skulle findes en grusgrav og der så laves et heldags sommer arrangement evt. med noget grill osv. der er jo muligheder i projektet.
    Ikke for at ville bestemme noget heller men vil foreslå at hvis grusgraven er stor nok så var der jo faktisk mulighed for man kunne lave flere "baner" til de forskellige klasser/skala.
    man kunne jo lave til 1/18+1/16, 1/10+1/8, 1/6+1/5 og evt. en hvor alle kan køre mod alle.
    Nu ved jeg ikke hvor mange meter sådan en RC dørtræks bane skal være om det er 50, 100 eller 200 meter. Det må jo også variere for hver klasse. 1/18+1/16 skal vel næppe have mere end 50 m til at kunne vurdere hvilken af de to biler der er hurtigst.

• #12   20. nov 2013 altså vi har en bane ude i aviators i aalborg, som bliver brugt alt for lidt. Kom da derud, det er skide sjovt. Der er strøm ved banen, kører tårn, omgangstid og har været brugt til løb tidligere.

• #13   20. nov 2013 Jeg tænker både noget lige ud men også noget hill race. Find en find skåning start i bund første mand til og skyde over toppen vinder. Jamen der er jo mange muligheder. Men alle ideer er velkommen er da klar på et hel dags anggement. Havde også tænkt at der kunne være flere "baner". Jeg kan godt se hvad i mener med el. Jeg ændre bare gruppen. Så kan man jo bare stille op mod dem man der har lyst. Jeg er klar. Og er bilen ikke hurtig nok må der jo bare skrues noget mere. Meld jer ind så ser vi til det. Nysum har vi lørdag fra 09:00 til 15:00 mener grundet støj regler

• #14   20. nov 2013 Jow jow hill climbing ville da være en fed diciplin og der kan alle jo også nemt kæmpe mod alle om at blæse over toppen først.

En BMX bane er også alle tiders til ræs med de fede kurver og store hop.
    Vi kørte engang på Sallingsund BMX bane det var ret cool

profilbillede
  • #15   20. nov 2013 Jes har også kørt på sådan en. Men ideen var jo lidt dragrace konceptet. Ville ikke putte for meget bane kørsel ind, så kunne man jo lige så godt køre i klub. Havde også tænkt vi kunne køre fra toppen ud over kanten ned og vende også op igen. Men selvfølgelig også lige stykke. Også se hvem der er hurtigst

• #16   20. nov 2013 MeN meld jer ind. Gruppen hedder offroad dragracing Nordjylland. Ikke at vi ikke kan køre syd på også

• #17   20. nov 2013 Det med at køre ud over kanten kan jo også laves til en hop konkurrence hvor længde og evnen til at lande godt spiller ind.

• #18   20. nov 2013 Puha. Jeg er ikke frisk på hop. Jeg har puttet mange penge i stumper fordi jeg ikke kunne styre mig hehe. Men ja alt er muligt

• #19   20. nov 2013 Men danny. Kommer da ind og vær med. Ideer kan jeg høre du har nok af:-)

Kommentér på:
mangler nogen og køre med

Annonce