631 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

HPI Savage XS på 3S HPI Savage XS på 3S

Hæhæhæ, julegaven bestod af bl.a et 3S batteri som jeg lige har været ude og teste på XS'eren (med std. gearing). I forvejen er bilen vild på 2S, men på 3S er den decideret sindssyg, selv ved 60+ km/t går den på baghjulene ved fuld gas og flyver ad h. til. Fuldstændigt ubrugeligt, men samtidig seriøst morsomt; knægten og jeg er ikke færdige med at grine endnu smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HPI Savage XS på 3S
  • #1   25. dec 2013 He he jeg deler jeres glæde. Den er helt ustyrlig på 3s. Vær dog opmærksom på tempratur på motoren. Med standard gearing bliver den hurtigt meget varm.

• #2   25. dec 2013 Jep, har hørt at man skal holde sig fra græs med 3S + std. gear, så vi holder os til asfalt. Skal have testet den med en gps på et tidspunkt; er ret sikker på at det ikke bliver bilen som sætter grænsen, men min evne til at holde den på jorden smiley

• #3   26. dec 2013 Ja den et meget svær at holde stabil på asfalten. Dog købte jeg nogle Proline Badlands i Holte modelhobby. Jeg vil tro uden at overdrive bilen er blevet dobbelt så stabil som før, det er virkelig en upgrade der er pengene værd, også skru den så langt ned i fjederne som muligt, så blivet det en leg at nå topfart med bilen.

Kommentér på:
HPI Savage XS på 3S

Annonce