Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  større ESC
  • #2   19. feb 2014 du kan gøre den hurtigere ved at bruge et større batteri smiley men er det lipo du bruger eller hvad?? og hvor mange celler?? som regel er det jo motoren der gør bilen hurtigere og esc der styrer den smiley så det skal passe lidt sammen det hele smiley

• #4   19. feb 2014 Og nogle gange færre kv gøre din bil hurtigere hvis du istedet vælge at gear op.

Høj kv og for høj gearing giver typisk en pænt varm motor med, til sidst, pæne røgsignaler til resten af rc verden.

Du kan også bare komme større hjul på, så bliver bilen lidt hurtigere men igen, afhængig af gearing kan det gå galt pga den øget vægt.

Oplys hvilken bil det er du har, hvilke batterier du kører med, din nuværende T (antal tænder) tal på spur og pinion. Så er det lidt nemmere at måske hjælpe.

• Skyline4ever
    Skyline4ever Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 25
    #5   19. feb 2014 Tim E: nej tak smiley

Henrik G: jeg bruger et 4000mah lipo 2s. Har ogs en Orion carbon pro 6500 lipo men mangler en ledning til oplader smiley

Mark Savage dust bunny: det er en traxxas slash 2WD med en 4000Mah lipo med en 8,5T Motor med en 60A ESC begge fra hobbywing smiley

• #6   19. feb 2014 så havde jeg smidt et 3 celle lipo på i stedet smiley og måske kigget hvordan det hele står indstillet på dit program kort for det sæt der burde være okay hurtigt nok ellers smiley

• Skyline4ever
    Skyline4ever Tilmeldt:
    dec 2011

#7   19. feb 2014 tror ik den kan klare en 3s lipo for den er allerede lidt varm med 2s 4000mah lipo smiley

• #8   19. feb 2014 hvad bruger du bilen til?

Onroad, let offload eller hård bash i højt græs og et underlag med en masse greb i??

• Skyline4ever
    Skyline4ever Tilmeldt:
    dec 2011

#9   19. feb 2014 jeg køre på asfalt men også lidt på jord

• #10   20. feb 2014 Altså din ESC kan godt køre på 3 celler, og hvis den selv syntes den blir FOR varm, så stopper den selv al drift, så ingen problem der.

Jeg ville prøve med et 3 cell, og tjek jævnligt flere gange, på de første ture, om esc og motor blir så varme at det lugter brændt eller du ikke kan holde fingrene på uden det gør ondt.

Så længe du holder dog til stille offroad som ikke er SÅ belastende, så sku du fint kunne køre på 3 celler, men husk mu, større fart øger risikoen for brud og slidtagen er større.

Prøv et fra hobbyking, de koster jo ingenting og kan nemt sælges videre hvis det viser sig det er et total no-go

Pas osse på med en for lav gearing, det kan osse give problemer med varmen

• Skyline4ever
    Skyline4ever Tilmeldt:
    dec 2011

#11   20. feb 2014 hvis jeg skal finde et 3s batteri hvor mange Mah skal jeg op på? 1800 eller kan jeg godt komme op på 3000?

• #12   20. feb 2014 du kan sagtens købe et på 3000 det giver bare længere køretid smiley

• Skyline4ever
    Skyline4ever Tilmeldt:
    dec 2011

#13   20. feb 2014 okay men hvad med gearing hvad er det? smiley

• #14   20. feb 2014 gearing er forholdet mellem dine tandhjul, det der sidder på motoren og det der har fast i drivlinien smiley men ikke pil ved det.. smiley medmindre du har hjælp fra en der har styr på det for ellers kan man ødelægge meget smiley

• Skyline4ever
    Skyline4ever Tilmeldt:
    dec 2011

#15   20. feb 2014 okay så tror jeg jeg tager til Morfars i herlev og for dem til at hjælpe mig smiley

• #16   20. feb 2014 Hvis du er tryg ved det Skyline, så ville det nok være det nemmeste, men nok ikke det billigste...

Jeg ville først forsøge med et 3 cellet, og hvis det ikke er nok, så snak med morfars eller en anden om gearing.

Du ska os tænke på om du syntes den er sjov, hvis den hele tiden trækker på baghjul. Jeg syntes ihvertfald ikk min gamle mini t var sjov særlig lang tid, fordi den mister hele det der "rc" koncept, iogmed du styrer den på forhjulene smiley
    Og som sagt, højere fart øger risikoen for større reperationer smiley

• #17   15. apr 2014 Skyline4ever: Fik du styr på det?

Kører selv med Slash 2wd Hobbywing 8.5T og deres esc WP80 kører med 3s 5000mah fra Hobbyking dem med traxxas connector og er pt.gearet, 32P 56T spur og 12T pinion. Har ikke haft problemer med varme overhovedet. Så det kan du gøre uden problemer. Grunden til at jeg kører 32P gear at de kan tåle lidt mere hvis der nu kommer sand og grus i mellem spur og pinion så stripper de ikke for let. Men tilgengæld skal gear cover af, for den kan ikke være der.

Håber du kan bruge det til noget.

• Skyline4ever
    Skyline4ever Tilmeldt:
    dec 2011

#18   16. apr 2014 nej men fik fat i en anden motor og ESC og køre nu på 3s 5000 lipo så nu jeg op på 3s meget hurtigere og vildere end 2s smiley

Kommentér på:
større ESC

Annonce