1.507 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Udendørs helikopter Udendørs helikopter

Hej rcg
Jeg har kigget meget på helikoptere men det er jo en jungle. Jeg kunne godt tænke mig at den så lidt realistisk ud altså med Body. Har kigget lidt på denne http://www.helipal.com/walkera-hm-4f200lm-helicopter-2-4ghz-silver-platinum-edition-devo-8.html

Holder den godt eller skal jeg kigge på noget andet . Pris ikke mere end 2500

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udendørs helikopter
  • #2   24. maj 2014 Køb en god heli fra starten. Du kan nemt få en align til de penge, om det så skal være 450 eller 500 model er begge gode begyndere. 500 er mere venlig i dansk vejr (lidt vind hist og pist).

Når du så har styrtet et par gange(for det gør du..), så kan du købe en body til dem smiley

Jeg har en 500 til salg.
    Har skrevet pm til dig.

• #3   24. maj 2014 Har også kigget på de der trex. Men syntes bare ikke de ligner en rigtig helikopter. Men flyver de godt og er de billige i dele og kan man få opgrades til dem . Hvad for en størrelse vil i anbefale til at flyve i haven med. Er det align som er det førende brand inden for helikopters.

• #4   24. maj 2014 Den jeg linker til den er ikke noget værd. Syntes bare det er den fedeste jeg har ser men hvis den er lort må man jo gå på kompromis

• #5   25. maj 2014 Jeg har flere gange kikket på den Walkera, for jeg syntes den er flot, men er blevet enig med mig selv om, at det ikke skal være den maskine, og det er efter at jeg har set flere Youtube videoer af den, for den flyver ikke særlig godt. Til gengæld vil jeg sige at Walkera DEVO 8 radioen er helt kanon, jeg bruger ikke andet, og er ovenud tilfreds.
    Som andre skriver, få en maskine der er simpel, så den kan repareres, når du har været styrtet, for det sker, for ALLE.........
    HobbyKing's HK500 er et fornuftigt bud, da den er billig i dele, har en størrelse, så den er til at flyve med, og er et ok valg at starte med, og så sidenhen købe en maskine hvortil du kan eftermonterer et Fuselage, så den ser 'ægte' ud.
    God fornøjelse med RC heli-flyvningen.

• #6   25. maj 2014 Tak for de fine svar. Jeg er blevet enig med mig selv om at jeg køber en trex 450 plus til at starte med. Men ellers tak for hjælpen

• #7   25. maj 2014 Det var et godt valg..

Ps. Hold dig/jer fra hobbykings lorte kloner, de er intet værd.....

• #8   25. maj 2014 Jeg er selv startet med heli for et år siden og har købt en del forskellige 4 kanals heli fra kina.
    Nu flyver jeg align trex 250 og 450. Dem skulle jeg have købt noget før.
    Align flyver helt fantastisk og er ikke særligt dyre i dele. Der er en dansk importør af align der hedder rotordics og de har alt hjemme.
    Køb en god med det samme og køb dig en god simulator som realflight 7. En simulator sparer dig for mange styrt.

• #9   25. maj 2014 Syntes i så man skulle gi det mere h så få en trex 450 plus dfc. Hvad er forskellen og er dfc bedre med hensyn til flyve egenskaber osv

• #10   25. maj 2014 du kan få en t-rex dfc 450 plus RTF lige nu for 3600,-
    der får du en flyveklar heli med en futaba sender, lader og den er justeret fra fabrikken.
    en superfed helikopter. den er helt klart alle pengene værd.

• #11   25. maj 2014 Hvad er forskellen på plus og plus dfc. Tænker flyve mæssigt

• #12   25. maj 2014 plus er med flybar og dfc er med elektronisk flybar.
    de flyver næsten ens men der er nok mest fremtid i en dfc.

• #13   25. maj 2014 Kan du forklar hvad det forskellige betyder et helt grøn hvad det angår :/)

• #14   25. maj 2014 en flybar er den balancebom der sidder sammen med rotorbladene.
    den nye gyro fro align er flybar lavet elektronisk så helikopteren kan flyve lige så stabilt uden flybar.
    du kan se billeder på rotordics.dk af alle align heli

• #15   25. maj 2014 Er det ikke lidt lige meget hvad man køber

• #16   25. maj 2014 Kan man sætte for meget alu dele på en heli så den bliver ubalanceret

• #17   25. maj 2014 jo det er det vel.
    jeg har en af hver og foretrækker dfc men plus modellen flyver også godt.
    det er nok bare fordi jeg synes det ser fedt ud uden flybar.

• #18   25. maj 2014 Men flyver de ens. Kan sætte for meget alu på en heli

• #19   26. maj 2014 Fordelen er mindre dele i rotorhovedet, hvilket er godt ved styrt.

Ulempen er at fbl er sværere for en nybegynder at rode med.

Men kør ud i din nærmeste modelflyve klub og få gode råd og vejledning. Ellers kommer du til at begå de samme dumme begynderfejl som os andre

• #20   26. maj 2014 fbl er rigtig svært at sætte op, hvis man er helt ny. En helikopter er ret svær at sætte op i forvejen, og man bør altid få vejledninger af nogen IRL, fordi der er mange ting man ikke bare lige kan læse sig til. Og et styrt kan altså koste dyrt, hvis man ikke ved hvad man roder med.

Nok er en helikopter "trimmet og klar til at flyve" når du køber den, men hvis du er ny inden for heli så går der hurtigt 2-3-4 timer bare med at sætte den op til din fjernstyring/sender. Det er ikke BARE lige smiley

Derfor, få en til at hjælpe dig. Der er mange termer som man ikke kender, med procenter osv der skal stå rigtigt smiley

• #21   26. maj 2014 Det havde jeg også tænkt mig altså det med opsætning. Fbl er det med balancebom og er irl elektronisk flybar. Eller er jeg helt gal på den

• #22   26. maj 2014 irl mener jeg in real life smiley

Altså få en til at hjælpe, i den virkelige verden og ikke på youtube.

Flybar er FB, altså med en bar foruden normal rotorblade. Det andet er FBL, som er flybar-LESS, altså MINDRE flybar. Eller rettere sagt, ingen flybar. smiley

Så der er FB og FBL. Fordele og ulemper ved begge dele:

FB: Grimmere vil nogen mene, men nemmere at sætte op for en nybegynder. Dog er der flere res dele når der er styrt.

FBL: Den pæne løsning, spare penge på reservedele fordi det er mere simpelt. Tilgengæld er det mere avanceret i opsætning.

Kommentér på:
Udendørs helikopter

Annonce