Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Odense RC klub
  • #1   23. jul 2014 Tror der er liv i den, for de skal afholde dm4 for onroad klasser her d. 2-3 august, men de har nok ikke kørt ret meget i år, da de har skulle bygge nyt køretårn efter det væltede i efteråret.

• #2   23. jul 2014 Okey, har du en kontakt til dem, da de ikke svarer på de mails de har opført inde på deres hjemmeside

• #3   23. jul 2014 Var derude for en måneds tid siden der var 4-5 stykker ude og køre smiley

• #4   23. jul 2014 Nå men så er der jo liv i dem, fordi vi er en flok gutter der pønser på at lave en Tamiya TT-01 serie, og så om vi kunne få/leje en banen derude fra tid til anden og afholde det der. Og samle andre der pjatter med mindre seriøse biler ( Tamiya ) da vi bestemt ikke er proffer´:-)

• #5   23. jul 2014 Lyder fornuftigt smiley Var der ude et par gange tidlig aften og prøve min ny indkøbte Sniper, som er solgt nu men nyt legetøj er nok lige om hjørnet smiley

• #6   23. jul 2014 Så må du have en tamiya TT-01 næste gang smiley ellers hold øje hvis det lykkedes for mig så bliver der en aften hvor der er mulighed for at låne en bil og lege med:-)

• #7   23. jul 2014 Det skal jeg nok smiley Må lige se hvad jeg kan finde frem til smiley

• #8   26. jul 2014 der er liv der ude men husk der er ferie i nu

Kommentér på:
Odense RC klub

Annonce