Savage flux hp vil ikke køre kun dreje Savage flux hp vil ikke køre kun dreje
Hej Gutter.
I går satte jeg 2 friske batterier på bilen og nye i fjernbetjeningen og vente 2 omgange i haven for, at se at alt var som det skulle være.
I dag skulle der køres lidt hårdt, men jeg kan ikke få liv i bilen.
Jeg kan ikke få bilen til at sige de 2 sidste beep beep så der er fuld forbindelse.
Jeg kan dreje med hjulene på bilen men kan ikke få liv i motoren.
Jeg kan se at den grønne lys lyser på EScèn nå jeg giver fuld gas med intet sker.
hvis jeg slukker fjernbetjening i mens bilen stadig er tændt, så kommer de 2 sidste beep beep og når jeg så tænger fjernbetjeningen igen begynder bilen at køre baglæns til jeg giver gas frem ad. Så køre den frem ad men kun i "hakker" som om der er dårlig signal, og den kan nu ikke køre baglæns men kun lidt frem ad. (Håber det giver lidt mening)
Hvad i alverden går der galt, så pludselig?
Vh Brian
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 84 RC-enheder: 17 Emner: 144 Svar: 2.280
Prøv først at tjekke om ESC stikken i modtageren er vendt korrekt.
Prøv derefter at nulstille throttle trim på din sender, så binde modtager/sender på ny. Derefter, kalibrere ESC - det kan være det er en af disse ting, forhåbentligt.
Jeg går stærkt ud fra du ikke kører med sensor.
Hvis ikke noget af det virker, tror jeg din esc måske er død?
feb 2014
Følger: 3 Følgere: 36 RC-enheder: 13 Emner: 54 Svar: 230
Mon ikke jeg kan finde guiden til det meste i manualen?
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 129
Dårlig forbindelse i throttle potmeteret i senderen. Derfor tror esc'en at du giver fuld bak og vil ikke gå "on" før du slukker senderen og modtageren går i "safe mode" hvor du formentlig har fået gemt neutral throttle.
feb 2014
Følger: 3 Følgere: 36 RC-enheder: 13 Emner: 54 Svar: 230
Det viste sig blot, at signalere imellem modtager og sender skulle kodes sammen igen.
Nøjagtig som i sagde
Tak for hjælpen. Nu køre den perfekt igen.
Savage flux hp vil ikke køre kun dreje