1.800 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Anders M
Anders M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Cirtix ESC Stock Club Race med 13.5T motor Cirtix ESC Stock Club Race med 13.5T motor

Håber der er nogen der kan hjælpe herinde.
Jeg har købt en brugt Touring Car 1:10 el. I forbindelse med handlen sagde sælger til mig at den var droslet ned til at yde ca. 75% på farten i stedet for 100%.
Nu har jeg så prøvet at finde ud af hvordan man kan se indstillingerne på ESC'en og fået fat i et Program Kort. Det er opdateret som der står i manualen, men jeg kan ikke skabe forbindelse til ESC'en. Den kommer aldrig til nogen indstillinger.

De fleste fora jeg har fundet her og i udlandet skriver de at denne type ESC er begrænset til kun at kunne indstille:
1. Drag brake
2. Brake
3. Heat protection cutoff

Er det rigtigt?
Hvis det er rigtig, hvordan kan den så være droslet ned i topfart?

Jeg søger hjælp til at forstå hvilke indstillings muligheder der er på min ESC og hvordan jeg kan få adgang til disse.

Bonus info:
Jeg er mindre topfart på langsiderne end andre der også kører med det foreskrevne esc/motor sæt til Super Stock klassen, så derfor tænker jeg om manden jeg købte det af alligevel har ret.

Yderligere info:
Min gear ratio er pt 5.79 - måske det er her jeg skal tune hvis andre kører med ratio omkring 4.5?

Program kortet en forhandler har solgt mig, som efter hans udsagn skulle virke til den model jeg har, hedder Reventon Smart LED Program Card og er lavet i blå gennemsigtig plast.

Håber der er nogle eksperter derude der kan hjælpe på vej.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cirtix ESC Stock Club Race med 13.5T motor
Kommentér på:
Cirtix ESC Stock Club Race med 13.5T motor

Annonce