658 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Brian J
Brian J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

hjælp til pris sætning hjælp til pris sætning

hej nu er det mange år siden jeg har købt rc og solgt for den sags skyld og har det bar stående på hylde
det hele er under min profil og nu har jeg snakket med 2 som mener det kun er 500 værd (nye dele for 3500) og nu tænker jeg er det ikk in mere og hvis nogen der kan sige hva det ca burde koste
da jeg ikk gider overpriser men gider heller ikk sælge for en slik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til pris sætning
  • #1   2. jan 2015 ikke fordi jeg er så meget inde i nitro mere, men vil nok sige 3-4000kr + - 500kr alt efter hvor god standen er på selve bilerne.
    Men det hele afhænger mest af om bilerne kan køre samt om de kun har brug for en rengøring eller om der er noget der skal skiftes, samt om de er udgået og kan man stadig få dele til dem(eller dele fra andre biler som passer til dem)

men en god salg pris vil nok være 3000kr for det hele hvis bilerne er i orden billigere hvis du ikke vil vente på den rigtige køber ellers del det op i to bil pakker + - dele til dem.

(ellers nogle fine biler du har der, det er ikke så tit man ser de gamle nitro motore mere og de køre sku ellers godt. giv dem en rengøring og en lille test også skulle der ikke være noget problem med salget af dem)

• #2   2. jan 2015 3-4000kr for det der er helt urealistisk.

Det er sikkert sandt nok det har kostet en masse fra ny- men det er bare ikke nok..!

Nitro er ikke specielt populært og de ældre biler er ikke alverden værd. At der følger lidt stumper med er selvfølgelig et plus, men det får aldrig prisen op på det niveau du drømmer om.

Hvis motorene virker vil jeg tro du kan opnå bud i området af en 600-800kr for det hele.
    - Hvis du synes det virker urimeligt, så kig rundt i markedet og se hvad man kan få for bare et par tusinde i dag.

Held og lykke med salget.

• #3   2. jan 2015 Jeg henter det ihvertfald gerne til 500 smiley

Mon ikke du kan få en del mere, hvis du laver en god annonce? Et par gode billeder og en ærlig beskrivelse plejer man at komme langt med. Ellers er der altid DBA.

• #4   3. jan 2015 Desværre er nitro ikke den store guld gruppe længre jeg har lige købt en kyosho fazer til 350 incl levering så du skal nok ikke regne med den helt store mønt men vil også mene der er for mer end 5-600 Held og lykke med salget når du når der til?
    Vh michael

• Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   3. jan 2015 jeg takker mange gange for jeres svar men for 500 vil jeg heller gemme det smiley men er nok tiden der er løbet fra det

Kommentér på:
hjælp til pris sætning

Annonce