{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

En venlig RC-sjæl søges! {{forumTopicSubject}}

hejsa,

Jeg har købt en brugt off-road'er som jeg ikke rigtig kan finde ud af at instille.

Dvs. jeg drukner den hele tiden og har svært ved at at starte den og holde den igang.

En herinde der kunne afsætte 10 min. og lige justere den for mig -Mod betallig naturligvis.

Ps. skal helst bo i Nordsjælland/kbh. da jeg selv bor i Lyngby og abejder i birkerød.

Mvh. Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En venlig RC-sjæl søges!
  • #1   13. okt 2005 Hi Martin.

Jeg bor i Birkerød. Ring 22640421. Så kan vi lige se om det kan lade sig gøre. Jeg skal på HRCR / Tulstrup i morgen fra ca. 13 - 16. Måske du kunne dukke op der, selvom jeg nok skal køre det meste af tiden.
    Hvilken bil er det ?
    mvh. JessK

• #2   13. okt 2005 ey jess k hvor gammel er du jeg bor i hørsholm så kan vi måske finde ud af køre sammen jeg køre sammen med en fra humlebæk

• #3   13. okt 2005 Hej Jess.

Det lyder sørme godt!, jeg har fri kl. 15.30 fra mit arbejde i Birkerød. Jeg ringer lige til dig imorgen formiddag, så finder vi lige ud af hvor og hvordan vi mødes!

Mvh. Martin - 28 92 19 83
    Ps. Jeg sætter stor pris på din hjælp

• #4   13. okt 2005 Jeg kunne også godt hjælpe. Det ligger på vejen til HRCR banen ca. fra KBH

Msn/Email XX_Undertegnede_XX@hotmail.com Jeg burde have tid nok imorgen, har fri 12:30

• #5   14. okt 2005 Hi Mikkel m 17

Kig op på HRCR og kør lidt med de "gamle drenge".

• #6   14. okt 2005 Hva`så _»~®EVOlution~« _™ Revo til salg smiley ©
    skal du ikke på HRCR ? -du kan vel låne storebrors Mugen ? - fint at du hjælper Martin hvis jeg ikke kan !

• #7   14. okt 2005 Hej Jess,
    _»~®EVOlution~« har også tilbudt at hjælpe mig, og han har tid i dag. Så derfor ser jeg ingen grund til at forstyre dig under dit løb.
    Men ellers tusind tusind tak for tilbudet.

Mvh. Martin

Ps. Sad lige og så på HRCR banen hjemmeside. Må man godt komme og kigge på derudover, eller skal man være medlem? - Det ser voldfedt ud!

Pps. Hvis _»~®EVOlution~« mod forvetning ikke kan justerer den, kontakter jeg dig lige ikk'?!

• #8   14. okt 2005 Hi Martin.
    Fint at Revolution også vil hjælpe dig. Sådan er vi på HRCR.
    Selvfølgelig kan alle komme og kigge, og efter aftale vel også lige prøve banen for at se om det er noget. Hvis du synes dset er sjovt, bør du melde dig ind

• #9   14. okt 2005 Hej Jess,
    De lyder helt kanont! - Ja, som en nybegynder som mig føler sig virkelig velkommen. Det er super skønt.

Du/I skulle vel tilfældigvis ikke op at køre på HRCR i morgen(lørdag) vel?

• #10   14. okt 2005 Det tror jeg ikke "konerne" giver lov til p.g.a., have, børn, hund, osv. - det har lagt beslag på resten af week-enden er jeg bange for. - men mon ikke der er nogen deroppe ?
    Så jeg tør ikke love noget. Spørg Revolution, han er ikke gift og al det der !!

• #11   14. okt 2005 ey jess k hvor liger HRCR jeg køre i www.brcc.dk

• #12   14. okt 2005 Låne min brors Mugen ? tror jeg ikke du skal regne med smiley Måske hans Kyosho, men så mangler jeg motor og servoer.

• #13   14. okt 2005 Thjaa ! det kunne måske betale sig, som en billig start i buggy-genren ? Motor og servo kan du jo flytte med til din næste RC.

• #14   14. okt 2005 Til Mikkel m 17

http://www.hrcr.dk/

gå ind under:: Information og vælg kørselsvejledning.

Men det ligger i Tulstrup, op ad en jordvej, ved jordbærgården. On-road og off-road. Det er et godt sted, men der er mange ting der kunne laves bedre. Men sådan er det alle steder,. -prøv at kigge forbi til næste sæson, nu er der ikke så meget tryk på !

• #15   14. okt 2005 Hva`så _»~®EVOlution~« _™ Revo til salg smiley ©

Hvordan gik det med at hjælpe idag ? Fik i startet den ?

• #16   14. okt 2005 Ja, vi fik startet den. Den stod OVERDREVET tyk, men inden vi fik indstillet den helt ordentligt gik 2 gearkassen i stykker. Der var diverse ting galt med bilen, men vi skruede på den i en times tid (hele bilen) og vi fik 4hjulstrækket til at du igen og tjekket nogle småting. Motoren har det egentlig helt fint, masser af kompression, den stod bare med alt for tyk/fed/rig blanding som medførte at den gik ud hvis man gav gas simpelthen fordi den havde for meget brændstof at brænde af. 5 sek. efter vi startede den første gang lå der allerede en sø af brændstof smiley Når den er fikset skal vi nok lige have kigget noget mere på motoren, da vi ikke rigtig havde en ordentlig chance for at indstille den idag.

• #17   14. okt 2005 Super _»~®EVOlution~« _™ Revo til salg smiley © - sådan skal det være !

• #18   15. okt 2005 Hey mine nye venner (Jess & Evolution)

Ja, som Evo. skriver så fik han og brormand sku' gang i dyret!... Kanon lækkert! - Rart at se den køre i mere end 35 sek..hehe!
    Nu skal der så bare lige bestilles en del som gik i stykker, da den var meget slidt åbenbart. (som Evo. selvfølgelig allerede har tjek på - Nice)
    Men så burde den også være køreklar(med nogle mindre justeringer) ;o)

C-ya

• #19   15. okt 2005 Ok, fint ! Hvilken model er det ? Martin, kan du ikke få lagt nogle billeder ind under din profil her på Galleriet ?

• #20   26. okt 2005 Jep.

Det er en GV Predator, købt i udlandet, så den var en lille smule anderledes end den Danske version. Motor, radio, og så vist ikke rigtig mere.

Kopiérer lige en besked jeg skrev til den tidligere ejer i en anden tråd, så du lige kan se Jess.

"Emil. Den bil der, den var da vist temmelig hærget !

Der var flere ting galt med den som jeg lige måtte hjælpe med.

4 hjulstrækket duede ikke pga. diverse løse skruer som en begynder måske aldrig havde fundet ud af.

I motormontagen var 2 skruer strippet, hvilket resulterede i at motor rykkede sig, og vi strippede en smule af spurgearet.

2.gearet duede ikke, det tog slet ikke fat i akslen=bilen kører ikke

Der mangler et afstandsstykke til koblingsklokken også.......Og flere ting som std. dæmpere o.lign.

Dog havde motoren det nogenlunde (Den nye) Men den stod Ekstra fed, og jeg kan sikkert finde nogle brugerfejl hvis jeg begynder at undersøge den indeni. Den gamle var helt screwet, lige til at "komme i skraldespanden", og det gør du ikke engang opmærksom på i annoncen.

Du har også snydt Martin Mht. styreservoen. Du sagde den trækkede 9,4 kg, og jeg har personligt undersøgt det. Den trækker 5,2 kg ved 4.8 v.. OMG du siger endda at det er en Hitec, og det er en Futaba.

Hovedgearholderen(Eller hvad man kalder den) Har også 4 skruer hvor kerven er ved at være godt slidt. Man kan ikke skrue til det punkt hvor man "ikke kan skrue mere"

+ Og sikkert flere fejl endnu hvis jeg undersøger den nærmere.

Hvorfor har du sat strips på bærearmene ? Er det for at skjule nogle strippede skruer ?

Alt i alt syntes jeg du lige skal passe lidt på hvad du sælger til folk. Man skal ikke snyde, og bilen skal være iorden og kunne køre. Tænk over det til en anden gang!!!"

Kommentér på:
En venlig RC-sjæl søges!

Annonce