Indlæser...
Sortering
Glædelig jul til alle Jeg vil ønske alle en glædelig jul. Håber i har fået det i har ønsket jer (måske endda givet jer selv den eller de j...
Generel diskussion
Oprettet:
25. dec 2022
Visninger:
437
Godt nytår til alle Yes er godt nok lidt sent på den, men vil lige ønske alle et godt nytår. Jeg håber alle har deres fingre i behold. ...
Generel diskussion
Oprettet:
1. jan 2023
Visninger:
586
Svindlet/snydt i online handel på DBA Jeg skal gøre opmærksom på at jeg er blevet svindlet på DBA for 1800kr. Personen har ikke længere tændt sin telefon og ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. jan 2023
Visninger:
2.049
Tips, tricks og ny viden om RC Hejsa derude! Jeg vil godt lige slå et slag for Dansk-RC´s nyhedsbrev: Vi vil gerne give tilbage til RC-fælleskabet...
Generel diskussion
Oprettet:
20. jan 2023
Visninger:
760
Fødselsdagsgave Hej alle sammen Min søn er begyndt at tale om at han ønsker sig en fjernstyret bil i fødselsdagsgave og jeg har surf...
Generel diskussion
Oprettet:
24. jan 2023
Visninger:
1.091
Tip: Nem, ikke permanent, udendørs RCbane Videoen er en standard "unboxing", men spol til 22.00. Det har givet mig noget at tænke over mht. den kæmpe plæne ...
Generel diskussion
Oprettet:
18. feb 2023
Visninger:
576
Eos tæppe Hvor købes Eos tæpper billigst?
Generel diskussion
Oprettet:
25. mar 2023
Visninger:
530
Crawling Storkøbenhavn & Roskilde Crawlere i Storkøbenhavn. Jeg kører TRX-4M og har netop bestilt en TRX-4, men det er bare sjovere at køre med andre, så...
Generel diskussion
Oprettet:
2. apr 2023
Visninger:
478
Nitro brændstof Hvor kan man købe nitro brændstof i nærheden af Aarhus eller Horsens?
Generel diskussion
Oprettet:
28. maj 2023
Visninger:
707
Cen Mini Madness Hejsa folkens Jeg har arvet 2stk. Cen Mini Madness trucks, som jeg ikke har brug for. Derfor vil jeg høre kendere på d...
Generel diskussion
Oprettet:
5. jun 2023
Visninger:
501
VÆK FRA SO-ME.. VEND TILBAGE TIL RCGALLERI.DK Jeg har gået længe og tænkt . At noget er gået tabt da alle pludselig rykkede over på de store sociale medier for ja ov...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jul 2023
Visninger:
887
RC klub med Crawler bane Hey Jeg er ret ny i denne verden, og medlem af Aalestrup RC klub. Det er en rimelig ny klub, hvor der pt er fokus på...
Generel diskussion
Oprettet:
8. jul 2023
Visninger:
866
Brushless motor Har lige bestilt in Team Associated RC8T4e, og er lidt på bar bund hvilken børsteløse motor jeg skal sætte i, har altid...
Generel diskussion
Oprettet:
9. jul 2023
Visninger:
615
Flysky FS-G7p Hej derude! Er der nogen herinde der har nogen erfaring med denne her https://www.flysky-cn.com/g7pdescription ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. jul 2023
Visninger:
485
Losi rc dirt bike Hej Hvad er folks mening om Losi rc dirt bike som er lanceret i år
Generel diskussion
Oprettet:
16. jul 2023
Visninger:
1.243
Video Er det ikke længere muligt at uploade videoer til siden?
Generel diskussion
Oprettet:
17. jul 2023
Visninger:
603
Spørgsmål ang salg Hej, er der salg i sådan nogle gamle uåbnet tamiya pakker her i Danmark, eller skal de på ebay ?
Generel diskussion
Oprettet:
20. jul 2023
Visninger:
751
Traxxas Maxx - problemer efter firmware update Hejsa Opgav få fikset HPI'en i min seneste tråd, så købte en brugt Traxxas Maxx så jeg havde en bil at få med på campi...
Generel diskussion
Oprettet:
21. jul 2023
Visninger:
706
Problem fjernstyret bil Jeg har en fjernstyret bil,som har stået stille i flere år,men nu er mit barnebarn så gammel at han kan få glæde af den...
Generel diskussion
Oprettet:
21. jul 2023
Visninger:
1.279
Hjælp med at se hvad for LRP som er nyest og eventuel c. Værdi. Hej nogen der har rigtig god forstand på xray løbs biler. Og kan sige mig hvilken af disse biler der er nyeste. Og hv...
Generel diskussion
Oprettet:
22. jul 2023
Visninger:
742

Annonce