SKAL VI LAVE ET LØB ??? {{forumTopicSubject}}
det lader til at det første indlæg gik tapt så her er det igen.
er kommet på en ny ide.
det kræver hjælp fra så mange så mugligt og ind til hvider skal det fåregå på CEUC (makursplads) helst nu på lørdag da mange kørte forgæves sidste wekend.
vi skal bruge gulvtæppe en madse rester som vi skære til og læger ud til en bane til det skal der bruges nogle hobyknive moske lidt maling rød og hvid og så en del der gider at bruge hele (lørdagen)
fra senest kl 10:00 og 2-3 der læger bil til formålet hvis der skal hentes noget eller nogle.
udover dette opfordre jeg til at flest mugligt tager billeder/video i løbet af dagen
jeg selv vil forsøge at fremskaffe nogle primier på den ene eller den anden måde (har endnu ikke snarket med thomas butik om dette)
om ikke andet vil der blive udelt nogle titler som forløbigt er.
som vil blive skrevet ind på vores forum dagen efter.
dagens klub medhjælper
dagens flotteste on-road (nitro)
dagens flotteste on-road (el)
dagens flotteste of-roder (nitro)
dagens flotteste of-roder (el)
NR. 1 - 2 og 3 i løbet
dagens stunt / styrt / oopser
PS.
da dette nok kræver en politi tilladelse vil det være rart med et hurtigt svar i form af opkald eller sms til mig på 31241263.
da dette helst ikke skal ende som sidste wekend
så jeg hved om vi er mange eller få jeg skal søge tiladelsen til og hvilke biler der skal køres med.
PS ... skulle nogle side oppe og se dette indlæg er jeg vågen til ca 01:00 og klar hved tlfen hvis nogle har spørgsmål eller ider her til.
mvh Thomas andersen kongensgade 22 tlf 31241263
PPS... gård sygemelt her hjemme ugen ud SÅÅÅ ring sms eller kik forbi til mig så skal vi nok få en FEEED DAG sammen.
sep 2006
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 1 Emner: 17 Svar: 44
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 1 Svar: 6
Med hensyn til drikkevarer til vores køredage kan jeg orintere at jeg fremskaffer 3 rammer øl på søndag som jeg sponsorerer til klubben og går ud fra stefan stadig ville stå for det ..så skulle der være muligt at det ku løbe rundt den vej og evt gi lidt penge til klubben .. samtidig skulle der gerne komme lidt fra klubsupport.dk så er da spændt på at se når den blir opdateret .. og til dem som ikke ved hvad det er kan i kigge her
(link fjernet) og kan kun anbefale det .. tilmeld jer og brug 5 min kig specielt under tilmeld gratis .. og se hvor nemt der laves penge til klubben efter i er tilmeldt .. håber i bakker op om det ... men herfra en rigtig hyggelig rc dag *S*
sep 2006
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 1 Emner: 17 Svar: 44
Kan det virkelig passe at der kun er 8 stk der vil være med i den lille telefon kæde.. mener da bestemt vi er flere, bare kig på msn......
SKAL VI LAVE ET LØB ???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside