{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.609 visninger | Oprettet:

før du i stæmmer på en bil {{forumTopicSubject}}

hej alle her er mit syn på hvad man skal tage højde for for man stæmmer en rc enhed ud eller giver den dårlige karakter.
har flere gange fået afvist mine ting her på rc galleri og prøvet igen kort tid efter for at soterer dem fra der kun kan skrive afvist fesen txt og undre mig en smule da jeg troede det var et GALLERI og ikke et katalog hvor man kan slår detalier op uden at give sig tid til at sende sit spørgsmål inden man afviser blankt.
mener bare er dette et galleri, altså et stæd hvor man kan udstille billeder af sin rc enhed på en sej måde med gode og skarpe billeder.
her efter kommer txt om enheden som burte være knapt så viktig.

begrundelse=

man går heller ikke på kunst udstiling for at læse om et billed er malet med en bestemt pænsel eller malet i bar røv det høre med til historien om billed som man finder ud af hvis man er interaseret i at, købe billedet.
kort sagt man skal se billedet før man er interaseret i historien som man spørger ind til hvis billedet er godt.

modtager gerne ris og ros for dette indlæg da jeg virkeligt gerne vil høre om det er mig der er helt forkert på den af min tolkning af orderet GALLERI.

ps hviste ikke riktigt hvor jeg kunne få min undren ud og har moske valgt forkert men et sted skal man jo spørge når man søger andres mening "S"

MVH Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  før du i stæmmer på en bil
  • #1   18. aug 2010 en lille exstra komentar.
    var lige hved at oprette et forum/gruppe, da jeg tænkte nej.
    Det skal ikke komme til at se ud som om at jeg med mit spørgsmål kan side og frasoterer medlæmer der ikke er af samme mening som mig selv.
    så giv du/i endelig nogle komentare.

PS. er ret ordblind så unskylder meget de mange stave fegl i måtte finde.

• #2   18. aug 2010 Mener du er gal på den.... Det er muligt det hedder et galleri, men den generelle opfattelse er at det et forum hvor man deler sine interesser med andre.
    Hvis det kun var billeder var der jo ingen grund til Forum omkring reservedele osv..
    Hvis man har bare lidt glæde for det man tager billeder af, så kan det ikke være så svært at skrive lidt om sin passion der er fotograferet!

Så en seriøs kort men beskrivende tekst, og så som du rigtigt skriver - masser af fede billeder af bilen - selvfølgelig i skarp kvalitet!!!!

Men som altid.... nogen er til moderen, andre til datteren; mens andre vil have begge to smiley

• #3   18. aug 2010 er meget glad for din komentar og kan se jeg ikke har formuleret min undren over denne tendens helt korekt.
    jeg deler næsten 100 % din mening.
    jeg har hjulpet mange ind her på rcgalleri og alle har oplevet det samme.
    og må sige til det med txt,en man får ikke en passion frim, ud af at blive afvist som noget af det først man oplever her på rc galleri.
    Når nu interadsen er vagt hos en ny og lidt uerfaren rc bruger.
    De nye har ikke vores erfaring og hved ikke riktigt hvad de skal skrive ud over det der står på kassen de fik det i.
    SÅ kort seriøst txt ja den skal selfølgelig være der.
    Har bare lagt merke til der sider en madse gamle rotter i faget der vil have nye straks kan lægge ud med, den helt perfækte txt inden de overhovet kommer i gang her på galleriet.

hved ikke riktigt, og dog det indlæg er nok mest henvænt til alle os der som mig selv har stor interadse i at bruge rcgalleriget til at udvæksle erfaringer og handle brugt.
    GIV DE NYE RC ENHEDER EN CHANCE .. giv ud af din erfaring inden du afviser en ny.
    Er nok den korteste version jeg kan beskrive min tanke vækker med.

håber.... Mr. Bo K (RCV.dk™) .... og andre her inde vil fortsætte med at, give komentare til mit spørgsmål jeg mener ikke er helt ude i hampen for vi vil jo gerne have endnu flerer at dele interadsen med for ikke at nævne jo flere jo flere reservedele "S"

Kommentér på:
før du i stæmmer på en bil

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce