Scale trial cars DK

Scale trial cars DK

Medlemmer: 124
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder
1.331 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hjælp til Tamiya high lift hjælp til Tamiya high lift

hej rcgs Scale trial cars DK
jeg her en Tamiya high lift som ikk vil køre jeg har prøvet nesten alt kan det være mit el det er galt hved jeg køre med stadart motor og esc er carson zoom 13t og sarvo 2 stk tower pro mg995 og spektrum 2.4gmz dsm2 ar6100e modtager spektrum dx6i sender og batterier er Performance 7.2v - 3300 mAh er der nogen der kan hjælpe mig ville så garne ud og køre i det er fine sne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til Tamiya high lift
  • #1   21. dec 2010 Det kan sagtens være dit el.
    Hvad gør den? er der noget der starter op? virker din sender modtager?

Hvor i landet holder den, kunne jo være der var nogen i din nærhed som kunne hjælpe.

Mvh
    Steen

• #2   21. dec 2010 den starter op som den skal men vís jeg skifter gir så blinker den magat hurtig og så vil den ikk køre holder jeg den i et gir så køre den lige lit fran men så ken jeg ikk draje til nogen af siderne løfter jeg den og så kan jeg godt draje igen hvad ken det være ?

• #3   21. dec 2010 jeg bor i søderjyllan bedere sagt haderslev

• #4   21. dec 2010 :-=Klaes=--=hd=- :
    Du skriver at det er først når du skifter op at det gå galt, er det sådan at den står i første gear nu????
    Når du løfter din bil op, virker alting så som det skal, også gear servoen?????

• #5   21. dec 2010 det hved jeg ikk her lige haf gang i den det bliker hille tiden nu her jeh haft den i et år og den her nesten ikk kunne køre optimalt om den sår i første gear eller i et af de andre bliker den er nesten der hen af at smide den in i skabet og glemme den måj span griner

• #6   21. dec 2010 For mig lyder det som om dit batteri ikke har det godt, og at der nok er røget et eller to celler i det.
    Har du prøvet med andre batterier???

• #7   21. dec 2010 ja jeg her 4 af de samme og den vil ikk noget men sider jeg de batterier i min drifter så er der ikk noget markligt hvad køre du med

• #8   21. dec 2010 Jeg køre med LiPo, men din high lift bruger ikke så meget strøm så det skulle ikke betyde det store her.

Så her kommer mit næste bud på hvad der kan være i vejen.

Det kan være at en af dine servoer er stået af så den bruger alt den strøm som BEC´en kan levere.
    Du kan undersøge det ved først at koble din gear servo af (pil servoens stik ud af modtageren) og så prøve om bilen ellers fungere.
    Hvis det ikke hjælper, så sæt stikket i igen, og prøv det samme med styre servoen.

Hvis det er det samme med begge servoer, kan det være begge servoer eller BEC´en der er gået i stykker.

BEC´en sider i ESC´en og søger for at din modtager og servo kun for 5,5 volt, mens resten af vognen køre på 7,2 volt smiley
    BEC´en kan godt være den svage del i sådan en vogn som du køre med, de fleste BEC´er kan nemlig ikke give mere end 500 ma, og de to servoer du har i din vogn kan nemt komme over det BEC´en kan holde til.

• #9   21. dec 2010 okay jeg vil lige se på det i morgen skal lade et batteri op for jeg kan prøve det af ellers vender jeg til bage

• #10   21. dec 2010 Det lyder bare til at din BEC kreds ikke kan levere strøm nok til de der servore, slet ikke når den går i bund, prøv at start med at trimme din gear servo, så den ikke står og trækker strøm fordi den bliver mekanisk bremset.

Kommentér på:
hjælp til Tamiya high lift

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce