409 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

går hele tiden galt går hele tiden galt

Er det bare mig eller er det hver gang man har været ude at køre med sin nitro bil, så enten går den i stykker eller så rasler den fra hinnanden?, har et par kammerater der har det ligesådan, 1 køre revo 3,3 1 køre fg monster truck og jeg selv har en hyper 7tq
Er vi uheldige, køre vi for råddent, eller det er måske bare sådan?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  går hele tiden galt
  • #1   13. sep 2006 Hvis fg'en går i stykker, kører i for råddent. smiley

• #2   13. sep 2006 jeg tror det er sådan for de fleste.
    der er ikke raslet noget af på min men som regel slider jeg hurtigt et spurgear op eller så er det min bagerse skidplate der knækker men ellers ikke

jeg kører revo

• #3   13. sep 2006 sys min kører hele tiden. pånær når trækstarten går!

• #4   13. sep 2006 ja og min trækstarter er lige gået i stykker idag, diffrentialet døde den anden dag og mit køletårn knækkede i onsdags, hvor længe plejer en trækstarter at holde, cirka..?

• #5   13. sep 2006 har prøvet det med min nitro 1/10 men så skiftede jeg alle bolte ud med låsegevind siden er der ikke ssket noget heller ikke med min revo eller fg

• #6   13. sep 2006 Det har jo også noget at gøre med om man er god til at samle det ordentligt, give det locktite osv. Men det sker en gang i mellem at der går noget i stykker. Det kan ikke undgåes.

• #7   13. sep 2006 Heinz J

Hvis du har knækket dit kølerhoved
    Kører du godt nok råddent
    Undskyld ordet

NaXy //

• #8   13. sep 2006 NaXy

Det er ik så slemt, kørte lige så stille, gav lidt gas og lidt mere og lige pludselig tog fanden ved den, styringen holdt op med at virke og den kørte under en gitterport, den var ik høj nok men hyperen fortsatte ca. 250 meter ned i en grusgrav hvor den væltede og stadig med fuld speed

• #9   13. sep 2006 Min FG'er har snart taget nogle seriøse Ture/flyvehop som er gået helt galt.. alligevel triller den videre som om intet var sket...

dog stod mine 2 hitec servo'er af efter meget kort tid, og det var UDEN uheld..

har haft en del biler snart, og min erfaring er, at der er altid noget i vejen de første gange man køre.. på et tidspunkt har man været det hele igennem og så køre det bare!

• #10   13. sep 2006 Så sent som sidste weekend var jeg i Næstved og kører 5 timer med min MCD.Der er ingen ting der går i stykker og den er lige til og stille ind på hylden igen...Det er sgu fedt..

Men jeg har også haft Nitro biler for nogle år siden,det skal jeg ALDRIG have mere...

• #11   13. sep 2006 heej
    har haft lidt med batterierne men ikke noget der kostede

og heinz hvilken kanal er din sender på for måske er den blevet forstyrret har jeg os prøvet og så stak bilen squ af heltigt nok hvar det på bane.

mvh. lasse

• #12   13. sep 2006 Nitro er noget skod i længden.. Det er fedt nok med røj og larm, men det er så også det eneste.

Det går konstant i stykker og skal justeres i hoved og øv. Materialet i nitro biler er simpelthen for ringe.. så det har jeg også opgivet.

Skal man have brændsel i sin RC, skal det være en FG'er.. Selv er jeg kun til Batteri drevne

• #13   13. sep 2006 søren P

Locktite hjælper ikke.. det skal have varme før det løsner sig, og motoren bliver glødende, ergo hjælper titen ikke en skid..

Hørte dette råd af en idiot i Holte hobby.. og shit hvor var den tite spild af penge.

• #14   14. sep 2006 Hej.
    Det er sådan at man kan få forskellige typer locktite, man bruger det mange steder i industrien, så det er med at finde det rigtige.
    mvh Rune.

Kommentér på:
går hele tiden galt

Annonce