Én ting jeg ikke forstår! {{forumTopicSubject}}
Jeg forstår simpelhen bare ikke, at der er nogen der hele tiden byder velkommen til samtlige rc enheder der kommer herind. Nogen af billederne er jo mildt sagt elendige, men alligevel bliver de budt velkommen. Også de der kommentare "Jeg har prøvet 8 gange idag"
Det er da lige meget hvis billederne stadig er dårlige eller hvis der ingen tekst er
Så afvis/byd velkommen retfærdigt istedet for bare hele tiden at byde velkommen, det er irreterne, for der er jo ingen der gider at se på noget man ikke engang kan se hvad er. Og folk der skriver: Der kommer nye billeder snart. Hvorfor kan i ikke bare vente med at ligge den ind så? Og størstedelen af gangene kommer der faktisk slet ikke nye billeder. Det er sgu noget der undre mig
jul 2006
Følger: 22 Følgere: 19 RC-enheder: 11 Emner: 136 Svar: 756
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 7 Emner: 9 Svar: 271
4.4 RC enheder der er oprettet mere end en gang
Det er ikke tilladt at en bruger opretter den samme RC enhed flere gange, f.eks. for at kunne vise flere forskellige billeder af RC enheden. Hvis dette ikke overholdes vil brugeren blive bedt om at slette de overflødige RC enheder. Hvis brugeren ikke reagerer på henvendelsen, vil alle de pågældende RC enheder der er ens blive slettet.
Nu ved jeg ikke lige om du har 3 stk. HBX eller du bare har 3 karosser og 1 HBX???
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 69 Svar: 1.260
Så er du da idiot.. siden bliver da ikke bedre af der kommer en bil ind med 3 billeder taget med en mobil der har fået klodens dårligste kamera og teksen lig så elendig..
Du bidrager til at gører siden værrer!
aug 2005
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 1.712
Man kan skærpe det lidt, og sige at de ikke skal værre for kornede og se på, og at man skal kunne se hvad det forestiller.
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.886
Er der en der har et godt kamera og også har lysten til at lave en guide? for det er der mange herinde der kunne have godt af at lære.
En anden ting jeg ikke synes er fedt er dem der lige præcis smider 5 billeder ind af karossen og derefter brokker sig over man afviser dem.
"jamen jeg har de nødvendige 5 billeder!!"
kunne man ikke sætte den grænse op til 10?
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.886
et billede kan ses her: www.rc-drift.lir.dk/IMG_1965.JPG (530kb)
jan 2005
Følger: 22 Følgere: 25 RC-enheder: 3 Emner: 61 Svar: 981
http://rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=12912
aug 2005
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 7 Emner: 9 Svar: 271
Fik ikke lige noget svar.
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 48 RC-enheder: 8 Emner: 86 Svar: 1.152
Jeg afviser eller byder velkommen ret meget mere, fordi jeg ikke har lysten he jeg ved ikke hvorfor, der er bare alt for få der har to billeder og efter man har skrevet. "du skal have flere billeder" eller "gå udenfor og tag billederne så bliver de bedre" så gider man sq ikke bruge tid på det mere...
Mvh jacob
Mvh jacob
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 10 RC-enheder: 2 Emner: 37 Svar: 601
Der er nok tekst.
Billerne skal være af god kvalitet
Og så skal der være min. 10 billeder - Det er jo et <b>galleri.
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 10 RC-enheder: 2 Emner: 37 Svar: 601
Hvorfor kun mærkevare biler?
Jeg mener at alt der er RC skal ind - hvis de er nok illeder osv.
Én ting jeg ikke forstår!