824 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar

14. sep 2008 Følger: 116 Følgere: 181 RC-enheder: 57 Emner: 36 Svar: 513
Airbrush Airbrush
Hejsa
Har længe gået med tanken om at lege med Airbrush. Men hvilke sæt kunne være et ok startsæt.
Kan se der er nogle til salg på siden her, men når jeg ikke har nogen ide om priser og mærker, vil jeg ikke bare købe uden St vide om det er noget der er ok eller ej.
Skal bruge det til rc body og måske lærred også.
Nu prøver jeg så at starte med at spørge herinde, så jeg da kommet så langt. ????
1 synes godt om
aug 2011
Følger: 8 Følgere: 18 RC-enheder: 6 Svar: 8
Mit råd til dig er og se på et mærke der hedder Hansa de laver gode air-brush og de er til at betale.
Har du spørsmål er du velkommen til at skrive.
Vh. Carsten.
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 359
Min første er harder og steenbeck ultra nr. 24071. Ca. 700kr
Du skal købe en dual action. Da du i løbet af 30min bliver træt af at du ikke kan styre luft og maling ud afhængigt.
Hvis du køber en brugt airbrush så se den virke før du køber.
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 359
Stencils er iøvrigt en rigtig god måde at lave noget fedt fra start uden egentlig at kunne male
apr 2013
Følger: 1 Følgere: 7 RC-enheder: 1 Svar: 100
De helt små entry level airbrushes egner sig bedst til oliemaling, frugtfarve osv. hvor du skal have noget ordentligt før du kan sprøjte akryl.
Du er i øvrigt også chanceløs, hvis du ikke investerer i en god fortynder til din maling fra start af, også selvom det er maling beregnet til airbrush. De 80-100kr sådan en primitiv renseflaske koster er også godt givet ud.
I den billige ende ville jeg godt turde købe sådan et sæt her. Det er ihvertfald en udemærket kompressor til prisen. https://midhobby.dk/produkter/51-model-hobby/469704-sparmax-airbrush-begyndersaet/
sep 2008
Følger: 116 Følgere: 181 RC-enheder: 57 Emner: 36 Svar: 513
Airbrush