373 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Anmeldelse af iPod touch. Anmeldelse af iPod touch.

Ja så her for en uge siden købte jeg den...
Den er bare så ****** nice!
Alt ved den er bare perfekt har også fået den jailbreaket og har fået iPhone apps på.
De eneste minusser er at når man skal tænde eller slukke den tager det aaaalllt for laaaaang tid!
Men det er til at leve med!
Da jeg kom hjem og satte den til at lade ville den ikke, i vil sikkert også opleve dette, men problemet er bare at i skal installere det nyeste iTunes og åbne og så virker den.
At ligge videoer er også lidt svært, men man skal bare have det rigtige konverterings program (Winrar IPod convereter).
Mange vil sikkert sige eller spørge om den ikke bliver ridset, og nej det bliver den ikke har prøvet med en kniv og køre den hen over særmen og ikke den mindste ting overhovedet, touchscreenen fungere også perfekt jeg har ikke oplavet endnu at den ikke reagerede på mit finger tryk smiley
VIGTIGT!!!!!!! Hvis du køber en nu her så har du med 99% chance den nye version 1.1.2 og for at jailbreake den og give den apps er du nødt til at Downgreaten den og det er rigtig nemt det du gør er at du holder shift nede imens du er i iTunes og er inde på din iPod så trykker du på: '''Gendan'' og du må IKKE slippe shift når du har trykket gendan men når du har trykket gendan så trykker du derefter på: ''søg efer opdatering'' og så vælger du 1.1.1
Hvis du er i tvivl og gerne vil se det på video så gå ind på youtube.com og begynd at søge.

Kan klart anbefale den til alle.

Skriv evt. også jeres mening om den smiley

Mvh Kris M

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anmeldelse af iPod touch.
Kommentér på:
Anmeldelse af iPod touch.

Annonce