256 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Grupper Grupper

er der nogle der kan fortælle mig hvorfor der skal være så mange ens grupper der handler om det samme og det samme

feks der er 15 grupper med drift, 16 nitro grupper også er de mere eller mindre samme hvor af 4 er til folk fra et bedstemt område 7 grupper med hbx hvor de fleste er "hej har du en hbx så skal du være med i denne gruppe"

hvorfor kan folk ikke bare have en eller 2 grupper om det samme og ikke 10
kan godt se at man kan have en feks Benzin i odense eller sådan noget. men at der er 10 der kun er det samme indhold
nu har jeg selv en gruppe men der ved jeg at der kun er en af den slags gruppe her.

undskyld stave fejl og for det sure opstød

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grupper
  • #1   13. maj 2008 Måske er det fordi at alt det her grupper halløj ikke er helt gennemtænkt...

• #2   13. maj 2008 kan du måske have rat i eller så er det fordi folk er magt liderlige

• #3   13. maj 2008 ikke så meget magt? Tror mere hvis der skulle hvae været orden i det, så skulle man have lavet et algs afkrydsningsskema, altså:

Hvad handler gruppen om:
    Nitro biler
    El biler
    Rc motorcykler
    osv osv osv.

Hvis rcg opdager at der er for mange grupper oprette med f. eks nitro så kan der ikke oprettes flere nitro bils grupper. bare en idé.

• #4   13. maj 2008 lyder som en god ide
    og vis gruppen ikke er aktiv i over en månede så for ejeren en pb hvor der er står " Din gruppe ??? vil blive slettet efter at gruppen ikke har været aktiv

• #5   13. maj 2008 jeps.

• #6   13. maj 2008 grunden til der er så mange inden for hver genre er at det er børn der opretter en gruppe selvom der allerede eksistere en gruppe med præcis samme intentioner. Men hvis der kommer en gruppe mere så vil personen jo blive administrator i gruppen. Og det vil så igen give knægten lidt magt...

Så kort og godt. Folk gør det for at få magt smiley

(kommer det fra personen bag den rigtige "drifters"-gruppe)

• #7   13. maj 2008 Tjaaaah, generelt er de der grupper der ikke så gode....
    Generelt synes jeg, ud fra alle de grupper jeg har været med i, at der er en fælles ting for dem alle.
    De dør ud 3 dage efter. Administratoren tager aldrig noget initiativ! Det er bare, at oprette en gruppe, også hjælpe engang i mellem. Hvis der skal holdes liv i gruppen, må man da sørge for at få spurgt ud om ting, helst spændende ting. Og generelt være gode til at holde liv i samtalerne... Det andet der, det kan man lige så godt droppe, så er det generelle forum meget bedre..

Vh Jacob

• #8   14. maj 2008 Tobias, hvis du går ind og kigger på en ''skod'' gruppe (nævner ingen navne, men der er mange...) så vil du se at ejeren typisk er 11 eller 12 måske 13 år.

Kommentér på:
Grupper

Annonce