Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RC Mekaniker
  • #1   12. mar 2011 Prøv ham her smiley

(link fjernet)

• #2   12. mar 2011 Hej

Der er ham her og han kan jeg kun varmt anbefale.
    Han kan alt men nitro motor, men han boer godt i jylland med det kan da sendes frem og tilbage

(link fjernet)

• Hans j
    Hans j Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   12. mar 2011 ok havde godt nok håbet på en tættere på. det er jo altid rart at få snakket lidt om problemerne så man også selv kan lære noget... men tak for hjælpen..

• #4   12. mar 2011 Det er netop en af fordelene ved at være medlem i en klub.
    Der er der altid en som kan hjælpe dig.

• #5   12. mar 2011 hva er problemet med den

• #6   12. mar 2011 Meld dig ind i en klub. Det er her de dygtigste er...

• #7   12. mar 2011 Morfars kan du jo også sende den til? Han har da butikker rundt omkring ved jeg.

Men din lokale hobby forhandler kan måske også hjælpe dig, det kan jo ske at de selv kører, og ved hvad de laver og taler om smiley

• Hans j
    Hans j Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   12. mar 2011 kort sagt: jeg har 2 motorer den ene er en go 28 og den anden er jeg i tvivl om. go motoren har det problem at den lille tap der sidder på enden af plejlstangen til at starte motoren med er blevet slidt og tilsvarende den der tar fat i den lille tap er også slidt jeg er bare lidt i tvivl om hvor meget nyt jeg bliver nødt til at købe nyt af....
    den anden motor kan jeg bare overhoved ikke få gang i og jeg mistænker at der er noget galt med kompresionen
    det er mega svært at forklare men håber i kan forstå lidt af volapykken.... stadig ingen der kender en mekaniker på sjælland eller nogen der ku hjælpe mig??? bor tæt ved sorø.

Kommentér på:
RC Mekaniker

Annonce