{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

RC Online Magasin ? {{forumTopicSubject}}

Jeg går og leger lidt med tanken om at lave et sådan. Kan se der findes lidt på dansk men ingen af dem virker til at være opdateret eller særlige aktive.

Jeg har en række ideer til hvad et sådan online magasin skal indeholde, men jeg vil meget gerne høre hvad du sys det skal indeholde?

Desuden vil jeg få brug for skribenter, anmelder og meget mere.. Så har du lidt tid til overs her og der så skriv gerne en PB til mig, hvad du kan og vil hjælpe med...
PT står jeg selv for udviklingen af siden, men er åben for tilbud.

Påtænker at siden skal omhandle alt fra offroad, onroad, drift, trail mm. Nyheder om konkurrencer, klubber, ja alt hvad vi i branchen kan byde på.

Desuden påtænker jeg en række konkurrencer, det kunne bla. være danmarks flottest rc, vildeste projekt med mere.
Vi får selvfølgelig også brug for sponsorer og lign som vil være med til at donere til konkurrencerne mod reklame og evt. få navn på konkurrencen såsom feks. "Morfars vildeste projekt" ja ja det er dumt men bare en ide...

Jeg skal ikke tjene en krone på dette, det er ren interesse og evt. reklame indtægter og lign skal gå ubeskåret til konkurrencer, evt overskud heraf skal gå til børnecancer fonden (Dette kan diskuteres, er åben for andre bud. så længe det er en fond der fungere i Danmark)

Nu vil jeg gerne hører jeres ideer og hvis i vil være med på gamet..! Husk det skal være sjovt, det er jo en hobby

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC Online Magasin ?
Kommentér på:
RC Online Magasin ?

Annonce