{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Iveco Trakker Evo 2 2012 test {{forumTopicSubject}}

Wup...

Så fik jeg lavet anmeldelsen færdig af den fede Iveco..
Alt i alt... Den er super sjov, stabil og smask fyldt med mulighder
Læs min anmeldelse her, hvis du skal have nyt legetøj der kan holde til vinteren
(link fjernet)

Vi er åben for at anmelde dine produkter også.. Kontakt os i dag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iveco Trakker Evo 2 2012 test
  • #1   10. sep 2012 Fedt fedt fedt smiley

Lad os håbe René synes om det, og begynder at sende produkter til os alle i teamet som vi kan anmelde smiley

• #2   10. sep 2012 Hvad sker der? bliver alm brugere herinde pludselig team medlemmer for rcmagasin ?
    Michael p, hed du ikke djurs racing før navne ændring ?

Her er lidt konstruktiv kritik af anmeldelsen.
    Få fat i en der kan læse korrektur inden det bliver offentligt, så taste og stavefejl er væk.
    Og så bliver det irreterende for mig at læse, når der er mange gentagelser. Rolig nu, jeg bliver ikke hypnotiseret af at læse sætningen "Iveco Trakker EVO 2 2012" flere gange i træk, dette får mig ikke til at gå ud og købe den hehe smiley

Nå så er det slut med den konstruktive kritik. Her kommer lidt spørgsmål fra den nysgerrige smiley
    Når du skriver i anmeldelsen at chassiet Iveco Trakker EVO 2 2012 er bygget på nok bliver det som din næste bil skal bygges på, er det så fordi du har fået Iveco Trakker EVO 2 2012 (irreterende right) ? og du derfor vil bruge chassiet fordi du fik det gratis ?

Med super venlig hilsen K

• #3   10. sep 2012 Jo men kører der ikke mere, da jeg ikke har onroad.

Der blev søgt om anmeldere, og jeg skrev en mail til ham.

• #4   10. sep 2012 Haha altid dejligt med indlæg fra dig Kristian du går lige på og hårdt..

Alle kan få lov at skrive på RCMagasin.dk jo flere der kan bidrage med relevant indhold jo bedre. Jo større og mere indflydelsesrige bliver vi. Med det vil jeg selvfølgelig opnå at flest muligt ser os, og at vi til sidst ender som siden man kigger på når man skal have den første rc'er eller bare en ny, vil læse de sidste nyheder fra RC verden. Hvis du har lyst til at køre i en klub så tjekker man min side, fordi det er samlet og til at finde på google i modsætning til mange klubbers sider.
    ALT I ALT = Gøre RC mere synligt, og få flere til at kører. Det er det store mål med siden, ikke at tjene penge for alt overskud går til hjælpe organisationer (Bliver opgjort hvert halve år og uddelt til feks. Børne cancer fonden)

Grunden til at overskriften er nævnt flere gange, er ren opsætning og bla bla vil ikke komme ind på mere og afslører mine små hemmeligheder smiley

Med hensyn til om jeg har fået den? Nej.
    Selvfølgelig vil jeg tage i mod en gave, men gaven ville så ryge videre i en konkurrence i stedet for. Jeg lader mig ikke bestikke med noget, og skriver min oprigtige meningen, heller en sur forhandler end en stor løgn.

Nej er personlig ret vild med chassiet, syntes det spiller rigtig godt

• #5   10. sep 2012 Ok, det er bare så jeg lige har styr på brugerne herinde. Du frekventerer jo rimeligt tit i diverse tråde herinde, så det er lige med at være sikker på hvem du er smiley
    Håber jer der joiner team rcmag, får lavet nogle fede anmeldelser smiley
    Dog synes jeg anmeldelsen er en smule biased,
    Hvis i får til opgave at teste en hurtig bil/chassi så stiller jeg gerne op som uvildig tester, og behøver ikke få noget for det smiley

• #6   10. sep 2012 Lyder godt Kristian... Jeg arbejder lige nu på opsætningen af test, så jeg ikke skal gøre det hele selv... har mere end nok at se til med siden lige nu.
    Men alt det her test kræver en masse sikkerheds fis, for ikke at ende op med en der stikker af med bilen eller det der nu testes..
    Så arbejdet lige nu står på at lave en sikker struktur på det som holder og sikre os mod evt snyd. Tror ikke at der er nogen der vil snyde, men skulle jeg løbe ind i en der gør så lukker min side med det samme, og det har jeg jo ikke interesse i

• #7   10. sep 2012 Hvis du har brug for en til at tæve en basher siger du bare til. Jeg er sørme troværdig og du får alle stumperne tilbage når jeg er færdig med bilen.

Ps. mente naturligvis teste og du får bilen tilbage i nogenlunde een stykke smiley

• #8   10. sep 2012 HAHA tak mark smiley

• #9   10. sep 2012 Tænker det er for at dukke op i google søgninger at Iveco Trakker EVO 2 2012 bliver skrevet så meget. Men det skær i øjnene. Overlever dog nok smiley

Men tror nu det bliver godt når der er kommet mere styr på det og erfaring med at skrive smiley
    Have a nice day smiley

• #10   10. sep 2012 Tak...
    Ja det skal nok blive godt.. Vi arbejder på det og stopper aldrig..!
    Vi er jo ikke engang fyldt 3 uger endnu og står ikke med erfaring inden for magasin drivelse...

• #11   10. sep 2012 Definer lige biased...her er noget jeg er gået helt forbi.

• #12   10. sep 2012 At anmeldelsen bærer præg af at der skal sælges nogle af Iveco Trakker EVO 2 2012 så den bliver omtalt lidt mere positivt, end en offroader baseret på et sniper/tt01 lign chassi burde.

• #13   10. sep 2012 Nuvel takker

Kommentér på:
Iveco Trakker Evo 2 2012 test

Annonce