29. jul 2012 Følger: 32 Følgere: 30 RC-enheder: 4 Emner: 55 Svar: 240
Giv din forhandler stjerner + mere...! Giv din forhandler stjerner + mere...!
Jeg har lavet lidt ændringer på RCMagasin.dk
Du kan nu give de danske og udenlandske forhandlere som vi har på listen stjerner, og derved hjælpe dine med mennesker.
- Du kan kun stemme 1 gang pr butik. (Stemmerne registreres via in IP)
http://rcmagasin.dk/rc-forhandlere/
Det samme har vi gjort med klubbernes baner.
(link fjernet)
Desuden har vi ændret lidt i designet, som har gjort siden ca 50% hurtigere, så nu er alt det kedelig over så siden igen køre optimalt, derfor vil vi igen sætte fokus på artiklerne.
Vi mangler STADIVGÆK skribenter. Alt har interesse, dog skal du være min. 18 år. Kontakt mig gerne hvis du vil vide mere.
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
Uden krav om begrundelse af stjernerne er det efter min mening misvisende. Det er alt for nemt at gå ind og være negativ/give 1 stjerne. Hvis der derimod foreligger et krav om min 5 linje (bare et eksempel) der beskriver bedømmelsen er det langt nemmere at vudere om det er en reel bedømmelse.
Bare en tanke, fint tiltag, vil da lige kikke nærmere på siden
jan 2012
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 97
nov 2011
Følger: 13 Følgere: 11 RC-enheder: 1 Svar: 15
nov 2011
Følger: 13 Følgere: 11 RC-enheder: 1 Svar: 15
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 4 Emner: 23 Svar: 578
jul 2012
Følger: 32 Følgere: 30 RC-enheder: 4 Emner: 55 Svar: 240
Peter S - Alle er ikke med af den simple årsag, at dem som agerer webmaster på klubbernes sider, virkelig trænger til et LOS bag i. De er simpelthen fordårlige til at få deres sider optimeret til søgemaskinerne., hvis jeg ikke kan finde dem uden at skal om på siden 50 på google så gider jeg ikke ligge dem på så må folk melde tilbage at jeg mangler dem og dem, hvilket folk har været rigtig gode til.
Jeg har en tråd både med klubber og forhandlerer hvor folk har skrevet hvad de syntes der manglede, den liste mangler at blive lagt op på siden. Men jeg valgt at priotere at siden overhovedet kunne loade som det vigtigste. Som siden var før var den tung og langsom pga en masse fejl i designet. Det er nu rettet og så kan jeg bruge kræfterne på det, det hele handler om. (ENDELIGT)
< Unknown > - Okay, der findes jo smuthuller for den slags, men god information, det var jeg ikke bekendt med da jeg ikke har handlet/forsøgt at handle hos dem.
Men det er da bestemt noget vi skal have skrevet på siden.
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 5 RC-enheder: 21 Emner: 35 Svar: 731
Giv din forhandler stjerner + mere...!