29. jul 2012 Følger: 32 Følgere: 30 RC-enheder: 4 Emner: 55 Svar: 241
Hvad vil i ha´ ?? {{forumTopicSubject}}
Ja det er lige på og hårdt...
Vi har haft en del problemer på det sidste og det har toppet med mailboksens fuckup i forbindelse med DFRCB2012. Det er beklageligt. Men vi har lært af vores fejl og sådanne ting vil ikke gentage sig.
Vi strammer ind og op nu, og vil i den forbindelse gerne lige hører hvad det ENLIG er i vil have... Er det de små klub nyheder, de store ting eller noget helt andet??
I kan afgive jeres stemme og evt. svar her:
(link fjernet)
Eller ved at benytte denne tråd.. Lad det nu ikke blive til mudderkast, jeg gider ikke se på det. Vi er her for at udbrede sporten og ikke for at træde nogen over tæerne. Det er for jeres skyld vi er startet.
Sidst men ikke mindst, er der nogen Drupal eksperter i huset? Evt koder/designer så hører jeg meget gerne fra jer på mail (UDELUKKENDE) kh@rcmagasin.dk
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 5 RC-enheder: 21 Emner: 35 Svar: 731
jul 2012
Følger: 32 Følgere: 30 RC-enheder: 4 Emner: 55 Svar: 241
Vi har nemlig ikke mandskab nok til alt, så derfor vil vi gerne målrette dem vi har imod det i helst vil, og så må vi ligge mere på når flere/hvis flere får lyst til at hjælpe os og ikke mindst sporten og de nye der kommer.
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
Så skulle folk have lov til at stemme om hvilken bil jeg skulle have kastet i nakken og forsøge at smide noget tumpet vildt i for så at se om skidtet holder. Eller det kunne være nyt bl på markedet, som skulle testes igennem.
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.579
- Info om træf, løb, messer osv
- Reportager fra løb, træf osv - gerne med video og billeder
- Div Nyheder som er RC relaterede
- Div links til div RC sites og klubber mv
- Div links til forhandlere i ind og udland - evt med en "trustpilot" funktion (forhandlere skal kunne deltage med svar og I må slette hvis derer nogle der går over grænser eller udvikler sig skævt (men så skal alt slettes)
jul 2012
Det er et stort puslespil med returnering og sikkerhed hver eneste gang... Snart mere arbejde i det end at anmelde.
Phønix, det er ikke det vilde vi har at gøre med, men mange af de ting vi har testet, (og kommer til at teste) er ting som forhandlerne selv henvender sig med og sender.
Vi vil selvfølgelig gerne teste for importørerne. Det er PT MEGET op af bakke, feks North TQ eller hvad de hedder svarer ikke på henvendelserne så dem gider jeg ikke bruge kræfter på. De må selv henvende sig, når de engang få øjene op for hvor stor vores berøringsflade er efterhånden.
Lidt øv, men sådan er livet, mange vil sikkert også lige se os an at vi ikke bare lukker efter 14 dage og det er forståeligt.. Derfor er jeg også meget lykkelig over feks. Trisdan, Dantech Hobby og Rallyspecials som har troet på os fra starten og heletiden er i kontakt med os omkring forbedringer og ting der skal testes.. Vi er selvfølgelig åben for alle forhandler, men 90% af dem har fået budet om det, så nu må de selv vende tilbage.
Helt kanon bo... Det er den vej vi har forsøgt os med so far..
Den her er jeg ret hub på....
Div links til forhandlere i ind og udland - evt med en "trustpilot" funktion (forhandlere skal kunne deltage med svar og I må slette hvis derer nogle der går over grænser eller udvikler sig skævt (men så skal alt slettes)
Det er bla. en af de ting som jeg har på tegnebrættet...
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 4 Emner: 23 Svar: 578
JEG vil have øl og hornfisse....
Reviews! -det vil jeg gerne ha' og så lidt om hvad der rør sig i rc verdenen generelt og hvad er der på vej fra de forskellige mærker.
Og så lige månedens rc-babe ;D
jul 2012
Ellers fucker vi bare med nogen rettigheder osv.. det går ikke
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 21 Svar: 1.221
Var det ikke bedre at spørge på sitet, da det jo må være hvad sitets brugere mener som er det vigtigste.
Herinde har alle en mening også dem som ikke vil besøge rcmagasin over hovedet.
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 200 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 107 Svar: 3.284
jul 2012
nov 2006
Følger: 107 Følgere: 200 RC-enheder: 46 Annoncer: 16 Emner: 107 Svar: 3.284
nov 2010
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 6 Emner: 4 Svar: 53
hvad med thue til op sætnings film fra drift siden vis det er. ved at han hele tiden laver et eller andet rc.
jul 2012
nov 2010
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 6 Emner: 4 Svar: 53
aug 2009
Følger: 37 Følgere: 39 RC-enheder: 2 Emner: 50 Svar: 561
jul 2012
(link fjernet)
Rigtig god dag, og tak for de mange fine råd
Følger: 13 Følgere: 186 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.944
Artiklen om laderen blandt andet - her er det vel blot et førstehånds indtryk samt nogen informationer fra producenten.
For at man kan drage nytte af en ellers udemærket lille artikel som denne, ja så kræver det i min optik at en test bliver lavet over et stykke tid. At den som første hånds indtryk lader batteriet op - Ja det efterlader ikke en med meget viden om produktet faktisk er værd at beskæftige sig med.
Samme gør i min verden sig gældende for andre af de test der er skrevet. Ud og brug varen i en periode - en tur, opladning osv. ja det er altså blot et første hånds indtryk i min verden.
nov 2005
Følger: 102 Følgere: 110 RC-enheder: 27 Emner: 177 Svar: 1.187
aug 2009
Følger: 37 Følgere: 39 RC-enheder: 2 Emner: 50 Svar: 561
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 4 Emner: 23 Svar: 578
Hvad vil i ha´ ??