{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Proffesionel HBX EVO
  • #1   19. mar 2014 det er fanme osse nogle virkelig fede billeder smiley

• #2   19. mar 2014 vidste heller ikke det var en skala 1/18 smiley

• #3   19. mar 2014 Spænd nu lige hjelmen. Han smører lidt tykt på, men prisen er ikke helt i vejret.

Synes ikke der er nogen grund til at dømme ham ude for urent spil eller i øvrigt gøre sig selv morsom på hans bekostning.

• #4   19. mar 2014 ¨lidt¨ tykt på?

Han sku jo ansættes hos forhandleren med den fremragende salgstale han kan præstere smiley

• #5   19. mar 2014 Jamen så må du hellere skrive inde på dba.dk og advare alle. Han skulle jo nødig få 800kr for sin HBX.

• #6   19. mar 2014 Prisen genere mig ikke, men det genere mig at folk prøver at sælge sådan noget bras til godtroende folk, og tænker ligså meget på lille Emils opsparing skal ryger på en omgang lårt, fordi en sælger ikke var ærlig.. jeg brækker mig over sådan noget..

• #7   19. mar 2014 Han har skrevet den er "professionel". Resten er bare noget du digter fordi du har ondt i bagdelen.

Det er da langt mere irriterende at folk skal blande sig i, hvad andre køber og sælger, når de ikke selv har nogen interesse i den handel.

• #8   19. mar 2014 ja flot, nu har han så osse ændret det, så nok derfor du ikke kan se det Andreas smiley

Men syntes bare det er for langt ude at sælge noget, som blir beskrevet som nærmest toppen, og så det er noget bras.. men det ses alt for tit, især på dba. og inten er det fordi folk selv har fået hældt en smører på sig eller osse er de nogle klovnehoveder, hvis de bruger den salgsteknik..

man ku ligsom godt have skrevet, at det var en udemærket begynderbil, som er skridtet videre fra en BR bil, og at den har holdt godt til hans brug osv. osv., men sidde og skrive en halvfed løgn, syntes jeg er for dumt.

• #9   19. mar 2014 Jeg så det godt, jeg synes bare det var mere usselt at du blandede dig end hans annonce var.

• #10   19. mar 2014 Syntes bare selv at det ville synd hvis en 11 årig har sparet sammen i 3 måneder også bruger han 800kr. på noget som forhåbentligt ikke holder som sælgeren skriver.
    Men stadig man bruger 100 kr. også skulle den kører over 100kmt. den har godt nok fået godt med tykkelse på.
    Men ja 800kr. er ikke meget for folk som der tjener sine egne penge, men mange penge for folk som der ikke gør.

Det syntes jeg ikke folk fortjener som vil starte på en ny hobby.
    Jeg startede fx. med en Stealth, der var jeg sku flere gange ved at hoppe af.

• #11   19. mar 2014 Så synes jeg da du skal oprette en forum tråd om, hvor 11-årige får mest for 800kr -herinde på RCgalleri - i stedet for at chikanere en dba bruger.

• #12   19. mar 2014 Tror jeg ikke du har gjort, siden du skriver sådan Andreas.. smiley

Abmus - vi ku ikk være mere enige, men om man tjener fede penge eller ej, så syntes jeg ikke beskrivelsen er iorden.. hvis det havde været en sniper, havde jeg troet lidt mere på den med 100km/t, men tvivler på en HBX kan komme derop smiley

som sådan ser jeg ikke et problem i at folk misvejleder eventuelle køber en smule, men når køberne kan være mindrevidende børn, bør man måske beherske sig lidt med løgnene smiley

• #13   19. mar 2014 Husk nu også lige på at der altså findes folk med andre ambitionsniveauer inden for RC end vores egne, og nogen tror rent faktisk på de har købt en god bil når de har købt en HBX hos en forhandler hvor salgstalen typisk ikke afviger alverden fra det han skrev om sin.. så sikkert bare en gæv gut der formidler videre det budskab han fik i biksen hvor den er købt.

• #14   19. mar 2014 Hellere HBX end HPI!
    (Selvom de nok er lavet af det samme affaldsplast)

• #15   19. mar 2014 hvor troværdig er den her så?

http://www.rcgalleri.dk/marked/RC-enhed/117271-bil-nanda-sniper

• #16   19. mar 2014 Tommy - nøjagtig det samme som jeg skrev til sælger, at hvis det var forhandleren der havde fortalt ham det, måtte han meget undskyld smiley (tænkte nemlig det samme)

Jimmy - arg, Hpi er da lige skridtet videre fra en HBX bil smiley

Mikkel - den er da troværdig nok? tænker du på den super skarpe pris, eller? smiley

• #17   19. mar 2014 "som sådan ser jeg ikke et problem i at folk misvejleder eventuelle køber en smule, men når køberne kan være mindrevidende børn, bør man måske beherske sig lidt med løgnene "

Du er jo helt blæst af sporet. Du kan slet ikke indgå aftale med en umyndig om store pengebeløb uden forældrene er inde over.

• #18   19. mar 2014 hvad snakker du om Andreas? sikker på det ikke er dig der er lidt blæst ? smiley

• #19   19. mar 2014 Jeg snakker om dét at være myndig. Du kan som udgangspunkt ikke indgå aftaler med en umyndig, altså en person under 18. Der er dog naturligvis en række undtagelser alt efter aftalens beskaffenhed og den umyndiges alder, fornuft osv.

Hvis du finder en 11-årig der har 5000kr og han køber en fjernstyret bil af dig for de 5000kr, så kan forældrene komme og sige "hør her min ven, du skal aflevere pengene tilbage" med retten på deres side.

Derfor du altid skal spørge "om dine forældre har givet dig lov", når du sælger noget til én under 18.

Hvis forældre giver en 11-årig en tusse og siger "brug den til hvad du vil", så er det bestemt ikke vores ven fra dba's ansvar, hvis knægten tror han har købt verdens bedste fjernstyret bil og bliver dybt skuffet. Det er udelukkende forældrene, der har svigtet.

• #20   19. mar 2014 nåår på den måde, det jeg mener med det, er at køberen ku være et uvidende barn, som ikke vidste bedre, men jeg kan da osse godt købe noget, uden selv at betale for det?

Regner ikke ligefrem med der sidder børn derude, der har fået forældrenes kreditkortoplysniger og bare bruger løs uden at spørge.. som regel plejer der at være en forældre indenover, men de kan ligså godt være uvidende om det virkelig er sådan en super bil, og kan du se hvem det går ud over, når knægten så finder ud af at den ikke lever op til beskrivelsen ? forældrene havde jo sagt god for den smiley

• #21   19. mar 2014 Du får det bare til at lyde som om han prøver at stjæle slik fra et barn, så du kan retfærdiggøre at du lige skulle give ham en spand møg i hovedet.

Ingen respekt herfra.

Han smurte lidt tykt på salgstalen og solgte ellers til en fin pris. Ingen grund til at gøre sig morsom over det eller genere vedkommende.

• #22   19. mar 2014 ikk helt nej, men det stjæler da hurtigt lysten fra sådan et barn, hvis han køber et så dyrt og fint stykke legetøj og det ikke lever op til forventningerne... du forstår det tydeligvis ikke smiley

Syntes da ikke jeg gav ham en spand møg i hovedet, men måske det har ramt dig? og hvorfor skulle jeg osse have din respekt dog?

Iøvrigt skulle den besked ha været privat smiley

• #23   19. mar 2014 Det havde da ikke gjort nogen forskel om den var privat eller ej. Der er absolut ingen grund til du stikker din næse i det.

• #24   19. mar 2014 Tror bare vi stopper den her Andreas.. Vi er tydeligvis uenige, så lad os blive enige om dét smiley

• #25   19. mar 2014 Mjae.. hvis du går og bilder dig selv ind du redder verden på den måde, så kan vi godt blive enige om at være uenige smiley

Kommentér på:
Proffesionel HBX EVO

Annonce