Forum kategorier

RC-EGEDAL

RC-EGEDAL

Medlemmer: 22
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Så er vi kommet på facebook hej alle så er vil kommet på facebook. vi har både en gruppe og en side man kan like https://www.facebook.com/groups/...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. nov 2013
Visninger:
1.353
Kub aften med banebyggeri og muligvis lidt hygge kørelse der vil være mulighed for at dukke op nede ved banen om onsdagen omkring kl 18:30 hvor vi vil gå og arbejde på banen og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2013
Visninger:
439
Vel over stået arbejdsdag hej alle så har vi haft den første arbejdsdag/bygge dag hvor vi har nået og sætte stolper op til første sektion af kør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2013
Visninger:
517
Arbejdsdag søndag d. 12 maj 2013 fra kl. 09.00 Seneste nyt Arbejdsdag søndag d. 12 maj 2013 fra kl. 09.00 Vi holder første arbejdsdag på banen søndag d. 12 maj ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2013
Visninger:
499
tredje spadestik i klubben så er campingvognen ankommet på grunden. vi skal nok lige flytte den lidt på søndag så den kan stå mere plant :D så nu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. maj 2013
Visninger:
284
lille midlertidigt klubhus hey alle jeg henter vores nye lille midlertidige klubhus (campingvogn) i morgen så vi har den stående på søndag det bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2013
Visninger:
272
Prøvekørsel på ny bane Så er der et stykke bane klar til speed runs til åbningseventet!
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. apr 2013
Visninger:
535
Første spadestik... ... i form af et skilt med "RC-Egedal" er i dag sat op. Det er lavet med de for hånden værende midler, men det står fin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2013
Visninger:
463
Møde i morgen Hej Alle I morgen er der planlægningsmøde omkring vores åbning den 28 april. Vejret bliver rigtig godt, så hvad med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. apr 2013
Visninger:
625
Skilt og banner Hej alle, Jeg har mulighed for at få nogle paller via mit arbejde. De kan passende skrues sammen i 'V¨' form - og så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2013
Visninger:
280
Åbnings Event Søndag d. 28 april 2013 Åbningsevent søndag d. 28 april fra kl. 10.00 RC-Egedal afholder åbningsevent søndag d. 28 april 2013 på banen fra k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2013
Visninger:
1.920
Har været en tur forbi vores kommende RC-Bane Det er sgu et supersted i så godt vejr som det har været idag Det nærmer sig med en køretur :o) Skal bare lige have ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2013
Visninger:
332
Tid at indbetale kontingent til RC-Egedal Det fastlagte kontingent for at være medlem af klubben er 25 kr. årligt. Det fastlagte kontingent for at være bruger...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2013
Visninger:
547
generalforsamling Hej alle som i har kunne læse i et andet emne har vi fået et stykke jord til og lave bane på. Der vil kun være muligh...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2013
Visninger:
904
Så har RC-Egedal fået tildelt jord af kommunen Det er med glæde at jeg kan meddele at vi har fået retten til et stykke jord. Vi forventer at banke et skilt op inde...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2012
Visninger:
890
Hvordan står det til? Hej, jeg ville bare høre hvodan det står til med klubben og hvordan det ser ud med et jordstykke til klubben. Jeg skal ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2012
Visninger:
997
generalforsamling Hej Alle Her er så den første indkaldelse til generalforsamling. Den afholdes den 2 oktober 2011 kl. 16.00 hos Kasper...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2011
Visninger:
905
ølstykke høstnat Hej alle I dag var der høstnat i ølstykke hvor rc-egedal var med. Jeg vil aller først sige stort tak til de frem mødte,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2011
Visninger:
648
lodning af stik på batteri Hej alle Tænkte om der var en venlig sjæl nær ølstykke der er ferm med en lodekolbe som ville hjælpe med og lodder et ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2011
Visninger:
1.619
www.rc-egedal.dk Så er klubbens website opdateret. Det er nu muligt at bruge vores online forum.. Tilmeld jer og test det. Jeg vil vær...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. aug 2011
Visninger:
656

Annonce