Forum kategorier

RC-EGEDAL

RC-EGEDAL

Medlemmer: 22
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
kom og støt op om rc-egedal hej alle skriv den 2. september ind i kalenderen og kom til ølstykke høstnat og støt op om rc-egedal og lufte jeres bi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2011
Visninger:
833
Noget nyt om baner?? Hej folk i Egedal. hvordan står det til med baner her lige for tiden?
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2011
Visninger:
1.562
bane hej gutter, mig og mikkel j har lige bygget en udemærket bane i min baghave. Det skal siges at jeg har en stor bagha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2011
Visninger:
1.023
Træf? Forslag? Hey gutter.... Jeg har tænkt på hvorfor der ikke sker noget i rcegedal. Forstå mig ret: Jeg ville rigtig gerne kø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2011
Visninger:
1.245
Kørsel på Lørdag Hej folkens. noget der vil med ud og køre noget rc på lørdag? de har lovet udmærket vejr den dag. og evt nogen e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2011
Visninger:
1.344
Lidt tættere på baner Hej Alle I dag kom vi lidt tættere på et baneanlæg i Egedal. Henrik og jeg var til møde med komunen omkring hjælp t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2011
Visninger:
1.343
hvad kører folk ja som overskriften siger vil jeg prøve og se hvad folk kører med. skriv følgende oplysninger. genre: f.eks. tc, drif...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2011
Visninger:
1.198
indendørs bane hej, hvordan får vi lavet sådan en bane i Egedal? http://www.rcgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=10875
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2011
Visninger:
746
Nogen der skal ud og trille imorgen? Nogen der skal ud og trille imorgen? Vi er nogle stykker der nok triller lidt rundt på den lille bane nede bag lærke...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2010
Visninger:
740
tak for en god og hyggelig dag hej alle jeg vil bare sige tak til alle der mødte op hos h/h hobby for og vise deres biler frem. det var en rigtig god...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2010
Visninger:
886
rc-egedal en realitet som klub så er rc-egedal blevet en realitet. så hvis du vil have nogen og høre med på bane så kon ned til hh hobby i egedalcente...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2010
Visninger:
510
husk nu og tilmelde jer hvis i vil have indflydelse på vedtægter og andre ting i den kommende klub så husk og til meld jer stiftende generalfor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2010
Visninger:
448
Generalforsamling 11.sep RC-egedal Hvis eller alt falder i hak bliver det den 11. september vi har generalforsamling til stiftelsen af RC-Egedal Håber ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2010
Visninger:
1.007
Måløv RC flyveklub Er der nogen af jer der har været nede ved RC-flyveklubben ved måløv station. På goggle earth ser det ud som om der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2010
Visninger:
1.620
Ny hjemmeside Hej Alle Jeg har lavet en hjemmeside som besriver projektet og hvor man kan melde sig til ligesom man kan her på gal...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2010
Visninger:
576
1 trin i raketten Her er den lette overskuelige plan. Vi skal gøre alt vi kan for at få punkt 1 igennem. 1) 15-20 medlemmer i denne g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2010
Visninger:
845
offroad kørelse i ølstykke hey ville høre om nogen fra ølstykke og omegn, kunne være friske på og køre lidt offroad kørelse i morgen aften ved "f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2010
Visninger:
587
Ny hobbybutik i Stenløse... Hej, der er kommet en ny Hobbybutik HH-hobby som forhandler bl.a. RC i Stenløse center..
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2009
Visninger:
2.950
driftere i egedal hej jeg ville høre om der er nogen der køre drift og som vil køre lidt en aften eller en dag i en weekend
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2009
Visninger:
341
hvad slags bane ønsker i jeg skrev til formanden for egedal rc klub og jeg fik følgende svar Som det er i dag har vi maglehøjskolens idræts h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2009
Visninger:
1.018

Annonce