Forum kategorier

Ris/Ros system.

Ris/Ros system.

Medlemmer: 50
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Handel med -Team Monster Energy™- lauritz T her kan du skrive om handler med mig ( -Team Monster Energy™- lauritz T ) du kan både skrive om gode og dårlige handl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2012
Visninger:
600
Handel med Kristian l Har du handlet med mig? Smid en streg om hvad du synes om handlen med mig, enten som køber, eller som sælger. mvh k
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. mar 2012
Visninger:
390
Ris/ros på rcdrift.dk VI har fået oprettet et rimelig simpelt system inde på rcdrift.dk hvor man kan skrive om sine gode og dårlige handler. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2012
Visninger:
310
Handel med "Michael Djurs RC Racing" P Her kan i skrive om handler med mig, ris/ros :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2012
Visninger:
875
Handel med Magnus - Furesø RC Klub - Skrevet: 23-09-2009 15:42:01 Her kan du skrive om dine "oplevelser" du har fået ved at handle med mig ^^ ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2012
Visninger:
912
Ny admin. Da jeg ikke længere er ret meget aktiv på RCgalleri.dk mere, søger jeg en nu admin til gruppen. Kom med din grund t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2011
Visninger:
964
Handel med Jimmie .:DK:. (o\_!_/o) . Her kan du lægge en anmeldelse om den handel du har lavet med mig. Når du gør det, så skal du skrive: Hvad du/jeg har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2010
Visninger:
518
Handel med Michael S. Her kan du skrive om dine "oplevelser" du har fået ved at handle med mig ^^ du må skrive både godt og dårligt :) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2009
Visninger:
984
handel med Dennis m skriv hvordan jeg var og handle med og alt det der
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2009
Visninger:
479
Handel med Kasper ! Her kan i skrive hvis i har handlet med mig eller... Skriv om det gik: fik rc´en i fin stand og intet galt eller n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2009
Visninger:
452
Handel med Jesper Her kan du lægge en anmeldelse om den handel du har lavet med mig. Når du gør det, så skal du skrive: Hvad du har købt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2009
Visninger:
1.168
handel med Mark R Heey. Skriv her, hvis du har oplevet en god eller dårlig handel med mig. Skriv følgende: -Ting / tingnene du ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. feb 2009
Visninger:
734
Handel med Kim Madsen // Strandby . Her kan du lægge en anmeldelse om den handel du har lavet med mig. Når du gør det, så skal du skrive: Om du har kø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2009
Visninger:
672
Handel med Theis F Her kan du lægge en anmeldelse om den handel du har lavet med mig. Når du gør det, så skal du skrive: Hvad du/jeg har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2009
Visninger:
296
Handel med Sebastian G Her kan du lægge en anmeldelse om den handel du har lavet med mig. Når du gør det, så skal du skrive: Hvad du/jeg har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2009
Visninger:
284
handel med casper J Her kan du lægge en anmeldelse om den handel du har lavet med mig. Når du gør det, så skal du skrive: Hvad du/jeg har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2009
Visninger:
453
Hej alle. Husk nu at lave jeres emne med handel om jer selv.
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2009
Visninger:
1.197

Annonce