Forum kategorier

Akvarie fisk

Akvarie fisk

Medlemmer: 18
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
akvarie hej gutter har ikke akvarie længere da jeg har fået hamster men ved stadig en masse om det så håber stadig væk jeg kan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2011
Visninger:
469
Mit akvarium Hej Fish Freaks Ås har jeg fået lagt billeder ind af mit akvarie, jeg er godt klar over at der skal mere vand i, og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2011
Visninger:
833
Guppy unger hvor langt tid? Hej, mine guppyer fik unger for 11 dage siden og jeg har kunne fange 3 da alle de andre blev spist. Hvor langt tid tro...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2011
Visninger:
1.455
250 l. Akvaria med 2 stk Axelotl Hej Alle. Grundet flytning er jeg desværre nødt til at gå af med mit store akvarie og mine 2 axelotl´er. Vil høre her...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2011
Visninger:
831
Er der unger i de her guppyer? Hej, jeg købte idag 2 han guppier og 4 hunner i en akvarie forretning. Da jeg kom hjem opdagede jeg at hunnerne har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2011
Visninger:
735
Sejlfine Molly yngel Jeg ha efterhånden rigtigt meget sejlfine molly yngel i forskellige farver, og størrelser, fra 1cm til ca.3cm, som jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2011
Visninger:
986
Rød neon fisk yngel Hej, har 10 stk røde neon fisk i mit akvarie. Er de nemme til at få til at yngle? Og er der nogle ting som jeg kan gø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2011
Visninger:
6.640
Hvad er det her for en fisk? Hej, har glemt navnet på denne fine fisk jeg har i mit akvarie. Link: http://rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. feb 2011
Visninger:
892
sugemalle så kom gamle olfert frem, han er blevet lidt doven på sine gamle dage men her er et par skud af ham http://www.rcgaller...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2010
Visninger:
416
Ny balie lidt billeder af min nye balje http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13485
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2010
Visninger:
342
snegle problem ja, det startede med en snegl, som vi synes var lidt sød, nu har vi flere hundrede og lige meget hvor mange vi fjerner ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jul 2010
Visninger:
856
guppy unger Jeg vågnede op idag til et akvarie fyldt med guppy unger, det er lykkedes mig at fange de fleste af dem, de andre er li...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2010
Visninger:
2.626
Hvodan regner man liter ud? Hej jeg har fået et akvarie af nogen bekendte og skal til at sætte det op, men nogen ciklider , men hvordan regner jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. maj 2010
Visninger:
2.334
Så er der lagt en video ind Se min video af mit akvarie i min profil. Og smid gerne en kommentar.. Bæk
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. maj 2010
Visninger:
552
alder hvor gammel er jeres ældste fisk
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2010
Visninger:
363
valg hvilke fisk syntes i er de bedste skriv gerne