Forum kategorier

Rustler

Rustler

Medlemmer: 18
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Hjælp til Motor... Jeg har lige købt en 150A Hobbyking esc. Jeg køre Med 3S 40C lipo. gering 31/76 Jeg står og er i tvivl om hvilken mot...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. maj 2011
Visninger:
2.009
Rustler vxl med 2s lipo Når jeg køre med 2s 5400mah lipo i min rustler køre den fint med det første batteri og når jeg så skifter batteri går d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2011
Visninger:
1.305
Lipo Batterier Heeey... Man kan jo kigger på Batterier nat og dag :O) Derfor søger jeg lidt hjælp hos jer! Hvad egner sig bedst ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2011
Visninger:
1.176
hjælp min bil drejer modsat hej drenge er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ved at min bil drejer modsat af hvad den skal.. nogen idér?
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2011
Visninger:
2.093
Motor sæt til rustler Jeg står i den uheldige situation at jeg har brændt mit motor sæt af. Også var det jeg ville spørge jer om hvilket moto...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2011
Visninger:
840
nyheder sker der slet ikke noget for tiden??
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. feb 2011
Visninger:
745
wee så kom de sidste stumper til min rustler ;) så nu kan jeg enlig sige den er 100% færdig.. men hvad skal jeg så skrue ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2011
Visninger:
489
nyhed (så vidt jeg ved) hej allesammen jeg har fået en nyhedsemail om en ny Spektrum DX3R PRO DSM2 og syndes lige jeg vil dele det med jer;) ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2011
Visninger:
406
alufælge hej allesammen er der nogen der ved et sted man kan købe alufælge til rustler??
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2011
Visninger:
258
koblingsaxel hej alle sammen jeg har fundet en en forstærket axel fra STR.. http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. feb 2011
Visninger:
298
køretid hej alle sammen hvis der er nogen der vil ha et godt tip til længer køretid til deres rustler så tjek mit fotoalbum...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2011
Visninger:
585
velkommen hej allesammen jeg håber at kunne samle en masse rustler ejer så vi kan skrive lidt frem og tilbage om hvad vi nu g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2011
Visninger:
551

Annonce