Forum kategorier

Fynboernes trail klub 4x4

Fynboernes trail klub 4x4

Medlemmer: 12
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Træf Er der nogle af jer der er friske på en tur til Vissenbjerg eller noget ? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2012
Visninger:
1.217
Hygge tur på søndag d.22/7 hej vi er 3 der tager over i madsbyparken og ser om der er nogen gode steder at køre der ovre nu på søndag, hvis der er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jul 2012
Visninger:
371
Forårs træf Hvaa drenge, jeg synes i er gået lidt i stå herinde så hvad siger i til et lille forårs træf de kommende weekender? :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2012
Visninger:
413
Træf Jeg synes det er gået lidt i stå, her på det sidste her i klubben. Så hvad siger i så til et lille forårs træf? Forsla...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. mar 2012
Visninger:
848
messe http://www.hobbymesse.dk/top.gif
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2012
Visninger:
583
messe Der er en rc-messe i Dortmund i Tyskland til foråret.... vil rigtig gerne ned og se hva det er for noget.... http://ww...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. nov 2011
Visninger:
596
Nyt efterårs træf Nu har jeg altså ikke mere tålmodighed. Jeg kan ikke vente mere på at prøve min nye bil ordenligt, så hvad siger i til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2011
Visninger:
802
hvilken farve ?? skal til at lave en tamiya mercedes 190E. planen er at lave den efter de 2 røde fra taxi filmen. jeg vil have lys un...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2011
Visninger:
950
efterårs træf? nu er allan og charlotte tilkbage fra deres ferie, er der så nogen der er med på at finde et sted vi skal udforske?
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2011
Visninger:
826
tur i det grønne takker alle sammen for en kanon eftermiddag... har lige været inde og se vejret og det ser godt ud onsdag, hvem er fri...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2011
Visninger:
654
hej alle igen jeg ville lige høre hvor i købte accessories, reservedele osv. henne, til jeres seje trail biler ;-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2011
Visninger:
641
Hej alle jeg synes lige vi skal være lidt flere før vi laver et lille træf, så vis i kender nogen der bor på Fyn og interreserer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2011
Visninger:
1.000

Annonce