Forum kategorier

Rc pulling gruppen

Rc pulling gruppen

Medlemmer: 14
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
hjul 2,5-2,7 tommer Hej er igang med et lille projekt med en traktor (dog ikke en puller) men tænkte i måske vidste hvor man kunne kø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2014
Visninger:
303
Opdatering i gruppen.. Halløj Så sker der lige lidt igen ;-) Vi er pt igang med at konstruere hjelm + skærme i 0,3mm alublik og det ser...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jan 2013
Visninger:
1.102
6.afd af det tyske mesterskab 1/9.. Hej alle Det 6. og næstsidste løb i den tyske serie afholdes den 1/9-12 (nu på lørdag) og vi kører selvfølgelig dern...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2012
Visninger:
445
Diverse Micropuller film Hej Kunne vi ikke prøve at samle link til nogle af de bedste og fedete micopuller video der er på nettet i en tråd h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. aug 2012
Visninger:
709
Hvilket el til tractorpuller ??? Hey Jeg mangler lige lidt hjælp til valg af en ny el-motor samt esc.. Krav til motoren: str 540 brushless M...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2012
Visninger:
804
Hvis i mangler Hej nu har jeg de sidste 3-4 år haft 2 pullere den ene har jeg bygget selv og den anden har jeg købt men har en del kon...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2012
Visninger:
1.126
Opdateringer i gruppen bla.regelsæt til brug i dk Her er lige en opdate i forbindelse med Rcpulling i danmark For det første har vi fået et nyt medlem - Frank O - Vel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2012
Visninger:
683
ideer til benz pullere her er et link til bremser osv ved godt det er dragstere men kig det lige igennem de få billeder der er :) http://ww...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2012
Visninger:
643
fs gt4 imorgen får jeg måske en fs gt4 nitro bil og jeg går og overvejer om jeg skal lave den til en puller eller en basher ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jul 2012
Visninger:
504
Slæde til Rc Pulling.. Hej alle i gruppen (og selvfølgelig alle de andre der kigger med he he) Jeg har nu fundet alt mit gamle lego technic...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jun 2012
Visninger:
1.496
Kontakter i gruppen.. Da vi er lidt spredt over hele landet og der er meget der skal gøres og som vi i fællesskab skal blive enige om så vil ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2012
Visninger:
617
Oprettet:
21. maj 2012
Visninger:
556
Reglement udskrift fra USA http://www.brooksvillepulling.com/Documents/Brooksville%20Pulling%20Association%20RC%20Pulling%20Rules.pdf
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2012
Visninger:
404
Velkomst samt visioner for gruppen Hej Alle Velkommen til vores gruppe.. Vi håber at vi kan få det gruppen op at stå i løbet af denne sommer bla med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2012
Visninger:
396

Annonce