Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Ny server går dårligt Hej Søger lidt hjælp til min mini losi 8. Har købt en ny server hs-255mg, da den forgående var holdt med at reage...
Styling
Oprettet:
11. sep 2018
Visninger:
643
Fg 1/5 510 karrosse? hvor findes de? Som overskriften tyder så søger jeg et fedt karrosse til min fg sportline. Det skal være et 510 karrosse. Vil gerne hav...
Styling
Oprettet:
10. nov 2017
Visninger:
721
Hjælp til valg af lakering Jeg har lidt brug for hjælp :) Det er lidt svært at beslutte hvad for et tema jeg skal male mit nye Losi 5ive proje...
Styling
Oprettet:
26. feb 2016
Visninger:
1.417
dæk reservedele ? kyosho Hej hvor køber i jeres reservedele til jeres kyosho dbx?, har lige byttet mig til sådan en og der er lidt der skal lave...
Styling
Oprettet:
14. okt 2014
Visninger:
1.354
Vedr. indkøb af hop-ups til e-maxx Har virkelig brug for hjælp til hvad for nogle sidder/butikker der er værd at kigge i/på. har lige købt mig en brugt...
Styling
Oprettet:
2. okt 2013
Visninger:
1.333
Lexan. hvordan former jeg det. Jeg har købt mig et par lexan ark i lidt forskellige størrelser, og er i fuld gang med at forme det til noget brugbart....
Styling
Oprettet:
17. mar 2013
Visninger:
1.917
Hvordan laver man sine egne klistermærker? Hej. Er der nogle herinde som har prøvet at lave klistermærker med en "normal" printer? Hvis ja kunne jeg godt bruge ...
Styling
Oprettet:
28. feb 2013
Visninger:
6.438
Allu til fg buggy?? hej jeg søger lidt info og hjælp til min buggy, jeg har været på fg-hobby hjemmeside og mener sku jeg fandt et KOMPLET ...
Styling
Oprettet:
16. aug 2012
Visninger:
1.381
Hjælp til lidt malearbejde søges Jeg er i sving med at lave min SCX10 Trail Hilux hvid, og i den forbindelse, så søger jeg en på sjælland med en rolig h...
Styling
Oprettet:
22. mar 2012
Visninger:
671
short course karosse Har brug for lidt hjælp til en short course karosse. Da stort set ingen online butikker har mål på karosser søger jeg ...
Styling
Oprettet:
18. sep 2011
Visninger:
421
Lidt airbrush hjælp Jeg har uden held forsøgt mig med airbrush en gang og nu skal den nye løbsbil til 2011 males.. så nu prøver jeg sku ige...
Styling
Oprettet:
19. feb 2011
Visninger:
723
hjælp til at finde en motor hej Jeg overvejer at skal have fat i en 21,5t motor eller 17,5t men det skal ikke været for prof bare til at køre lidt ...
Styling
Oprettet:
28. feb 2010
Visninger:
372
MCD rally karrosse hejsa RCG jeg har en MCD rally - med wheel base 535mm ... nu søger jeg lidt her og der og kan som sådan ikke finde d...
Styling
Oprettet:
18. feb 2010
Visninger:
445
Nyt karose hej da jeg ny i det her med RC biler kunne jeg godt tænke mig at om alle 190-195 karosser passer til min bil det er vel...
Styling
Oprettet:
5. maj 2009
Visninger:
383
hjælp til at finde tape 1mm tyk Ja har set mange tegner deres kaross op med sort tush ved køler hjelm dørene og bagklappen osv, men jeg ville så pr...
Styling
Oprettet:
11. mar 2009
Visninger:
477
HJÆLP TIL MALING!!! Håber at alle her inde kan hjælpe lidt Jeg har tænkt mig at købe et nyt karosseri til min revo 3.3 men jeg har aldr...
Styling
Oprettet:
12. okt 2008
Visninger:
803
Mønster? hey allesammen jeg er igang med mit Dffb procekt men mangler lidt hjælp til det mønster der skal gå hen over hele karos...
Styling
Oprettet:
2. nov 2007
Visninger:
271
hjælp til mini cooper.. jeg skal bruge nogen neonrør og en ny fart ragulator som skal kunne holde til en vild tun motor og til en standart på e...
Styling
Oprettet:
7. jul 2007
Visninger:
266
airbrush sæt hej har siddet og kigget lidt airbrush på det sidste men aner ik hvad der er godt så jeg vil gerne have noget hjælp ...
Styling
Oprettet:
6. apr 2007
Visninger:
994
Hjælp til farve på dioder Ja, jeg er i gang med at lave et komplet lyssæt (inkl. guide). Men jeg er gået lidt i stå da jeg fandt ud af de orange ...
Styling
Oprettet:
28. jan 2007
Visninger:
1.049

Annonce