Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
ER DER DAMP I JER ENDNU?!? HEY boys... ville lige høre om der stadig var gang i gruppen, og om i alle, stadigvæk er på dampen ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2014
Visninger:
662
Sort Gajol sælges Halløj. Har noget væske som jeg ville høre om i kunne tænke jeg at købe noget af? Den smager af sort gajol, og er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. apr 2013
Visninger:
650
HammerHulensHede E-go håndtag man har erfaret at golf kølle sving greb passer alle tiders på ego batterier. dvs, 14 mm diameter. Et golf kølle sving ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. mar 2013
Visninger:
655
Op med dampen det er fredag :P Faldt lige over denne her på eryger.com http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lHGKLMQPqSs#! Godt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. mar 2013
Visninger:
469
Brug din RC-oplader til at lade dine VV-mod batterier Halløj derude :) Ja, man sætter den til 1S lipo, og så lader du batteriet op. Jeg har købt en batteriholder over ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. feb 2013
Visninger:
1.122
Rygekabiner - et MUST for alle indendørs-dampere Rygekabiner - et alle tiders tilbehør til os der vape'r..??!? Hvorfor bede kommunen om et rygestop-tilbud, når man k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. feb 2013
Visninger:
5.922
Anmeldelse af eVic Ja i må lige bære over med mig. Vegas ville godt lige have en video af den, og ved ikke om jobbet er gjort godt nok,...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2013
Visninger:
1.646
E-juice, E-liquids, bland-selv-juice osv For de 'nye' vil jeg anbefale at man køber de her rygevæsker, blot som en god start. LIQUA, 30ml for 75 kr. fåes bl....
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2013
Visninger:
4.228
Hvad damper du på? Vil da lige være den første der får smidt et emne i gruppen :) Så hvad render i rundt og ryger på? Jeg er selv på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2013
Visninger:
1.516

Annonce