Forum kategorier

Traxxas revo og T-maxx 2,5+3,3

Traxxas revo og T-maxx 2,5+3,3

Medlemmer: 57
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
hvad er min t maxx vær hvad er min t maxx vær
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2008
Visninger:
454
nova køletårn til t-max hej er der nogen der vid hvor man kan købe et nova køletårn til en t-max
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. nov 2008
Visninger:
587
traxxas kaburator Hej står og mangler en traxxas kaburator til min t-maxx 3.3.. eventuelt bare kaburator huset.. skiv hvis du har noget d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. okt 2008
Visninger:
436
Nye pic's af Revo'en http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=22992 lånte lige mit fars digicam
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2008
Visninger:
493
Sjov med Revo Hej med jer Her er 2 helt klare beviser på, at folk med Revo er tosse, inklusiv mig selv. Er der nogle der ved, hvo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. jun 2008
Visninger:
566
Køb af reservedele til Revo i DK og GB Hej Hvor køber i reservedele til Revo, hvis det skal være billig og hurtig. Hvad med www.holte-modelhobby.dk er ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jun 2008
Visninger:
1.018
nova køler passer den her nova køler på en t-maxx 3,3 i kan se den her (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2008
Visninger:
441
t-max hej i kan se min nye t-maxx i mit fotoalbum ligger den først ind når den er færdig
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. maj 2008
Visninger:
388
hej er der nogen der vid hvordan man sætter en super charger på en t-max? for kan ik få den på
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
299
hej jeg har lige købt en t-max hej jeg har lige købt en t-max og noget tun og vildt meget alu til den men ville lige høre om i vid hvor meget en kompr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
1.632
Nye alu stumper på min T-Maxx Der er lige blevet indkøbt og monteret * CPV Alu arme, front og bag * Alu tank Om det er opgraderinger eller ned...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2008
Visninger:
778
Opgraderinger..... Så blev der købt lidt ind til revoen. Ny RDlogics dobbelt potte. Nye ledninger til EZ-start. Nyt monster luftfilter. N...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. apr 2008
Visninger:
368
rotor start til t-maxx hmm jeg har længe haft problemer med at min træksnor ville knække hele tiden og det er blandt andet der for at den har ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2008
Visninger:
919
kobling t-maxx hej jeg har en t-maxx og var ude at køre min nye motor til igår da den pludselig ikke ville køre. motoren kørte og når ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. feb 2008
Visninger:
424
Fælles BASH/RACE Hey. Mon der var nogen der kunne tænke sig at mødes. Snakke og ikke mindst kører med vores kære biler. Kunne være fed...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb 2008
Visninger:
672
ang. tun til t-maxx hej alle jeg vil gerne have min t-maxx lidt hurtigere. hva er den bedste tuning uden at købe ny motor og tandhjul. og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2008
Visninger:
419
Bundplader til T-Maxx Hej alle sammen. Og godt nytår ;) Jeg har haft nogle bundplader til salg længe, og har kun solgt et par. Men de s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2007
Visninger:
631
Hvordan måler i temp. på jeres motore? Jeg piller "Glow plug lead wire (blue)" af og måler direkte på gløderøret, men hvordan gør I? Det er lidt besværligt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. nov 2007
Visninger:
1.179
min t-maxx vil næsten ikk bremse... hvordan får jeg den til at bremse orgtenligt? som den gjorde fra starten, der kunne jeg næmlig lave en stoppie det kan ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. sep 2007
Visninger:
527
tilsalg.. jey t-maxx'en og savage'en er tilsalg.. 4500.kr. for alt hvad der høre til dem..
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2007
Visninger:
376

Annonce