Forum kategorier

Rc-biler for voksne

Rc-biler for voksne

Medlemmer: 42
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
synes i skulle se den her http://www.youtube.com/watch?v=l6877RfBzdU&feature=related
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2011
Visninger:
625
så er der udsalg står bare og samler støv der for bliver den solgt virker 112% http://www.rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=32052
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2009
Visninger:
1.996
loppemarkede i herlev 2730 ved føtex hej der er loppemarkede i herlev i p-kælder ved føtex fra 10-14 jeg har en stand der jeg tager nogle fælge og lidt rc m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2008
Visninger:
462
hjælp til t-maxx er der nogen der ved hvad jeg skal gøre når min t-maxx går i failsafe når den har kørt en halv meter har skiftet modtag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2008
Visninger:
323
Nye billeder af min RX-7 Så er der nye billeder af min RX-7 Tjek dem: http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19250 Se også min ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
570
hej og godt nyt år til alle Det er et stykke tid siden nogen har skrevet noget herinde, så ville lige høre om folk stadig er i live derude.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2008
Visninger:
1.193
kan det passe?? at min ESR ikke kan bakke ??, det er en graupner 40 r det skal siges, at den bremser bilen ret godt, med det der abs...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2007
Visninger:
532
temp måling hvor på jeres nitromotor måler i temp???? hvis jeg møler på toppen af tårnet er der generelt 50grader koldere end forn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. aug 2007
Visninger:
731
motor problemer min ven´s nitro star s25 vil ikke starte, den skyder bare hvis man over føder den med nitro, det er lige som at den ikk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. aug 2007
Visninger:
636
træk starter hjælp hej hej håber i kan hjælpe mig kan man ikke få noget nyt træksnor et sted og noget der er meget stærker for rykker det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. aug 2007
Visninger:
580
optokoppler hej alle er der nogen der kan forklare hvad en optokoppler gør/kan ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
790
kobling med 2 bakker hej med jer min kobling er af den type med 2 bakker i noget hård plast og den har det med at blive godt sveden når jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2007
Visninger:
1.515
motor indstilling hejsa min motor er nu ved at være kørt til og vil ikke tage helt vildt mange omdrejninger og skal indstilles jeg ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jun 2007
Visninger:
1.671
nye medlemmer hejsa de som af mig er blevet tildelt den fornemme opgave, at kunne tildmelde nye medlemmer til vores gruppe husk at gø...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2007
Visninger:
501
dhb 2007 hejsa var der nogen der var til dhb i sidste weekend..?
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2007
Visninger:
423
Montering af motor.. Hey.. Jeg har jo bestilt en LRP spec3 til min MT. Men siden der er første gang jeg skifter hele motoren ud, vil jeg hør...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. maj 2007
Visninger:
1.215
hej og velkommen til alle som overskriften siger så velkommen håber vi få en sjov gruppe
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. maj 2007
Visninger:
942
velkomen til alle..... hej til alle nye, jeg har prøvet at oprette et forum for os der er lidt ældre , så vi kan få en fornuftig snak uden de...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. maj 2007
Visninger:
730

Annonce