Forum kategorier

Kopi Biler / Benzinbiler, Nitro og El

Kopi Biler / Benzinbiler, Nitro og El

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
marder køb.. så hvis jeg køber den her hvad mangler jeg så. hvis jeg trykker uden mere info kommer der ikke mere..
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. sep 2009
Visninger:
328
hej køb af marder... hej har kigget på sådan en marder men hvad er forskellen på en marder og en marder race bygge..(link fjernet) (lin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2009
Visninger:
1.163
Ang. Dæk. Hej. Ville høre om der er nogen som ved hvordan jeg får dækkene af min porsche + Se i min profil under porsche :D , v...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2008
Visninger:
736
Servo Horn? Nogle der har efaring med at servo hornets gevind du sætter op på servoen går istykker? :P
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. sep 2008
Visninger:
440
XRC Udstødning Pil det stykke blanke rør af efter den gummi bøjning, den lyder bedre, men du bliver nok hurtigt døv, da det larmer, me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. sep 2008
Visninger:
679
hvad heder den del her jeg har et stort problem men min xrc denne del her er af plastik og bliner blød når motoren er varm er det nogen man ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2008
Visninger:
471
gering til min xrc hej jeg skal bruge noget gering til min bil og det skal være stål tandhjul kan i nogle link hvor jeg kan få dem
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jun 2008
Visninger:
748
link til xrc hej fandt lige xrc hjemmeside og man kan få en del til bilen (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. jun 2008
Visninger:
626
så fik jeg min bil den er da totalt fed godt nok ikke så vild som nitro men har en masse krafter
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jun 2008
Visninger:
303
Temperatur Måler. Hej. Nogen der kan finde en billig og god temperaturmåler :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2008
Visninger:
1.222
Hjælp. Hej Et til spørgsmål :D Hvordan slukker i jeres bil ? :P
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2008
Visninger:
379
Hjælp ! Hej. Har lige et spørgsmål. Hvad gør man hvis der er luft/ bobler i den slange som fører fra benzin dunken og op i cy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2008
Visninger:
507
Udstødning. Hej, ville lige høre om biler med benzin motor de skal ryge meget ud af udstøning ? Min den ryger rimelig meget , men...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jan 2008
Visninger:
583
big foot (carson kopi) hejsa hvad er standart tandhjul på sådan en altså hvor mange tænder? da jeg tror jeg vil pille lidt ved gearingen på mi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2007
Visninger:
494
Luft filter i en XRC? Kan man få luftfilter på en XRC? OFFTOPIC: Der er nogle der siger man ikke kan få jetpro på en XRC ja hvorfor skul...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. nov 2007
Visninger:
540
Xrc til 12årig ?? ; hey grupp Lavede et tilbud på min Xrc Buggy til en dreng på 12,,, Da han kom sammen med sin far var ikk ikk meg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. nov 2007
Visninger:
631
tak vil lige sige mange tak for at jeg må være med i jeres gruppe
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2007
Visninger:
772
bærearme? er der nogle som har prøvet at monterer de forreste nederste bærearme fra en FGèr på en bigfoot? MVH Jasuanlu
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. okt 2007
Visninger:
424
Byttede uden problemere, SUPER Ja så var jeg ude og besøge Hp, de så bilen og sagde som mig, og jeg citerer "Ja den har ikk kørt mang meter", og vupti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2007
Visninger:
680
Mit hjul falder af igen og igen. Hej, Er der nogle af jer der har eller har haft det samme problem ?? Jeg snakker om det en forhjul.. Hvad kan je...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2007
Visninger:
668

Annonce