Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Reglementet til RCDSD: [b]1,0 – Opførsel. [/b] Alle deltagere skal opføre sig i en passende og ansvarlig måde. Man forårsager ikke forstyrr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2008
Visninger:
2.019
Tilmelding Du finder tilmeldingsblanketten her: (link fjernet) Den udfylder du og sender den til os på RCDSD @ RCDrift.dk. Dere...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2008
Visninger:
917
Spørgsmål om RCDSD Har du spørgsmål, så stil dem her - RCDSD crew kigger naturligvis på det ;-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2008
Visninger:
347
Så er det tid til at komme i topform! Well, RCDSD er, som i måske har læst, vores forsøg på at gøre RC Drift mere seriøst her i DK, og gruppen her er skabt m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. okt 2008
Visninger:
354
Hvilken karosse til RCDSD Ja, hvilken karosse skal i køre med til RCDSD? Jeg deltager selv med min lilla 180SX medmindre jeg får købt en anden...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. okt 2008
Visninger:
525
klar til RCDSD? Er i ved at have købt de småting ind som skal bruges? Jeg er selv næsten klar. har fået købt 2.4GHz radio samt Brush...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. nov 2008
Visninger:
274
De officielle regler for Nightdrift * bilen samt karossen skal være i 1:10. * Der må kun bruges de frekvenser som er godkendt af RCDSD Crew. * Alle dæk e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. nov 2008
Visninger:
583
Tidsplan (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. dec 2008
Visninger:
274
Præmierne!!! Ja, så har vi gjort præmierne officiel. De kan ses her: (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2009
Visninger:
225
Alt om RCDSD Præmieliste og program for en god ordens skyld: Præmier: (link fjernet) Tidsplan/program: (link fjernet) Alt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jan 2009
Visninger:
222
RCDSD - Seneste nyt Vi har i crew besluttet at forlænge tilmeldingen, så man senest kan tilmelde sig søndag d. 8 februar klokken 23.59. Bet...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. feb 2009
Visninger:
251
Hvis englænderne kan, så kan vi også! Bemærk at denne er for RCDSD vs. SD Series Middelfart. D1RC drengene har lavet sådan et smart "What are you running" e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. mar 2009
Visninger:
966
Film? Jeg tænkte på om der er nogen der medbringer videokamera til optagelse af film til RCDSD? Vi er jo et par stykker der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. mar 2009
Visninger:
336
RCDSD Dhb 09 Er der nogle som skal med til DHB ? For så kunne det jo være vi kunne sætte noget op og lave et lille arangement ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. mar 2009
Visninger:
348
RCDSD Vs. SDSeries.eu Så kører RCDSD igen! Denne gang laver vi et hyggetræf sammen med SD Series i Middelfart. Dette træf er åbent for alle ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. mar 2009
Visninger:
829
Til deltagere i ugerløse... Er i interesseret af noget af det jeg har tilsalg så smid en pb og jeg tager det med. Så skal man ikke bøvle med porto ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. mar 2009
Visninger:
238
RCDSD Ugerløse Jeres mening. Kig forbi tråden og giv jeres mening. (link fjernet) Og placeringer og billeder kommer op asap ;)
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. mar 2009
Visninger:
468
RCDSD Middelfart 17-19 April - seneste Vi er nødt til at opkræve en betaling på 100 kroner pr. deltager til at dække leje af borde og stole samt indkøb af tel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2009
Visninger:
714
RCDSD Middelfart deltagerliste Vi skal have en bekræftelse på de første 20 tilmeldte til RCDSD i middelfart. Det der skal bekræftes er at deltagerne s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2009
Visninger:
298
Billeder fra RCDSD Ugerløse Så er første del kommet online. De kan ses på www.rcdrift.dk i menuen til venstre.
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. apr 2009
Visninger:
603

Annonce