Forum kategorier

Vestjysk-RC

Vestjysk-RC

Medlemmer: 13
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
køre i ikke mere hej sker der ikke noget der uden mere jeg synes aldrig i skriver her inde mere
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. maj 2010
Visninger:
333
Kører på Fredag Hej drenge jeg tager en smut på banen på fredag regner med at være der ude kl.14 så hvis der er nogen der har lyst til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2009
Visninger:
425
Snart køre igen?? Ville høre om der snart er nogle der var frisk på at komme med ud og lufte bilerne igen??
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. aug 2009
Visninger:
287
2. Afd af Hansa Cup her og nu... (link fjernet)
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2009
Visninger:
332
Lidt sommer klargøring af banen Hej Drenge jeg regner med at tage ud på banen og få lidt lavet på onsdag så håber da at der er nogle der gider komme og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jun 2009
Visninger:
310
Arbejdsindsats næste Weekend Altså, jeg var lige ud på banen og fik en chok, jeg kan slet ikke forstå at der overhoved nogen der kan tænke på at k...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jun 2009
Visninger:
1.038
weekend forventer at være køre klar med losi , enten fredag eller lørdag, men vil godt ha nogen at køre med / mod
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
324
En dag på banen er der ikke nogen som er med på at vi får slået græs på banen og lavet andre små ting det ude
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2009
Visninger:
324
køre i aften? hej ville høre om der er nogen der har tid og lyst til at køre i aften efter spisetid?
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. maj 2009
Visninger:
360
Skal vi køre igen hvem er med på at få kørt lidt igen fredag, lørdag eller søndag. Skriv her hvis i har lyst til det....
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2009
Visninger:
1.102
weekend has come hej er der nogen der måske har lyst til at lufte bilerne ppå banen her i weekenden? hvis ja så skriv hvornår i kan
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2009
Visninger:
321
Køre på lørdag... Hej jeg er derud lørdag fra Kl.13 af, skal hav kørt en motor til, til løbet næste uge, så hvis nogen har lyst til ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. apr 2009
Visninger:
540
køre er der nogen der køre idag
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. apr 2009
Visninger:
255
Lørdag d.11/4 kl.12 Hej er der nogen som er med på at kommer ud i det gode vejr og køre igen. Banen er super god for tiden til ræs. håber d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. apr 2009
Visninger:
446
Kørsel her i weekenden 4/5.april Hej er der nogen der har lyst til at køre her i denne weekend, ligesom skrevet før i Påske Race forum er jeg ikke h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. apr 2009
Visninger:
419
Påske Race Er der nogle som er med på at køre i påskeen skriv lige dem som er med på det og hvorfor en dag i kan...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. mar 2009
Visninger:
555
Kontingent 09 Hejsa der vil komme kontingent rundt denne weekend. ved betaling, så husk at anføre jeres fulde navn. udover det, s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. feb 2009
Visninger:
276
Så er der lidt film og billeder fra vores dyre tur til stranden. der røg både kobling tandhjul og hjul, tjek billeder og film i min profil. men det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2009
Visninger:
702
benzinbanen hejsa gutter. nu tager jeg jo på ferie næste mandag, i en uge. og så forventer jeg sådan set at i har standeret benz...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2009
Visninger:
220
Er i syg drenge? hej alle, såvidt jeg kunne forstå har i ikke været ud og køre tre uger? har i ødelagt jeres biler eller er der bare ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2009
Visninger:
980

Annonce