Forum kategorier

Vestjysk-RC

Vestjysk-RC

Medlemmer: 13
Forside Forum Medlemmer Annoncer RC-enheder

Indlæser...
Sortering
Ræs Hvem er med på at køre i morgen lørdag på banen da det bliver nok en af de sidste gange i år pga. vejret
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2008
Visninger:
318
køre er der nogen som er med på at køre i weekenden på banen i ringkøbing på de 2 baner
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2008
Visninger:
235
møde næste torsdag husk og melde til eller fra til møde på tordag det skal ske til allan. mvh henrik
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. okt 2008
Visninger:
223
Søndags Ræs Vi er på banen fra kl. 12 søndag d.02/11-08
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. nov 2008
Visninger:
402
Køre dag Lørdag den 22. november 2008 Er der nogle der er med på at vi skal køre lidt hvis hele banen ikke er væk i vand. der skulle ikke komme vand den dag ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2008
Visninger:
403
Hjemmesiden er online igen... Hej med jer, så er det endelig lykkes... hjemmesiden er online igen. her er linket: (link fjernet) hvis der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. nov 2008
Visninger:
316
Banen Hej allesammen. som nogen af jer nok ved, har dem fra ungdomsskolen været ude at kører på vores bane, hvilket de sel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. dec 2008
Visninger:
555
weekend/ søndagsbilister lørdag - søndag x evt. Kølkær andre
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. dec 2008
Visninger:
302
videoklip jeg har lige lagt lidt video ind fra vores tur til stranden idag:http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?UserID=...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2008
Visninger:
238
Hej drenge go baghjul mvh. Tommy
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. dec 2008
Visninger:
245
Skal vi køre i julen kan i ikke lige skrive her inde hvornår i vil med ud og køre her i julen
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2008
Visninger:
1.215
er vi klare på en tur mere på banen tak for i lørdags. Er der nogen som er med på en ny køre dag. Hvis der er så skriv lige hvornår i kan... Jeg er altid ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2008
Visninger:
256
Nytår Hej Rigtig godt nytår alle sammen
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2008
Visninger:
223
Hjemmeside Hej Drenge, tak for dagen i går, det var sku hyggeligt. jeg har lagt nye billeder ud på hjemmesiden. (link fjern...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2008
Visninger:
226
ud af start hullerne vi skal køre igen. jeg kan lørdag kom hvis i tør. skriv hvis en anden dag passer bedre
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2008
Visninger:
245
Hvornår har folk lyst til at køre igen er der nogle som har lyst så giv lyd
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2009
Visninger:
345
arbejdes dag på banen ja så er vi kommet ind i det nye år så skal vi ikke lave en arbejdes dag der ude og få lavet noget ved nitro banen ja ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jan 2009
Visninger:
517
Er i syg drenge? hej alle, såvidt jeg kunne forstå har i ikke været ud og køre tre uger? har i ødelagt jeres biler eller er der bare ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2009
Visninger:
1.007
benzinbanen hejsa gutter. nu tager jeg jo på ferie næste mandag, i en uge. og så forventer jeg sådan set at i har standeret benz...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. feb 2009
Visninger:
221
Så er der lidt film og billeder fra vores dyre tur til stranden. der røg både kobling tandhjul og hjul, tjek billeder og film i min profil. men det ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. feb 2009
Visninger:
719

Annonce