Indlæser...
Sortering
Rex-x ep conversion Jeg er af den overbevisning at el til hver en tid kan grille en GP bil på bane... derfor tænker jeg meget over at konve...
Teknik
Oprettet:
25. maj 2008
Visninger:
447
Problemer med Temperatur Hej.. Jeg kan ikke holde min Mt2 nede i temperatur.. hvad gør jeg forkert? jeg har prøvet med gløde rør 4 - 6 fra...
Teknik
Oprettet:
24. maj 2008
Visninger:
861
NY NY RC mand søger hjælp... Hej folkens. Jeg har ikke kørt RC før, og det skal da prøves. Så der for skal jeg ha en bil. Hvad skal jeg købe??? ...
Generel diskussion
Oprettet:
24. maj 2008
Visninger:
745
Servo 2018 Traxxas! Hej RCG. Med jeres hjælp kom min båd til at sejle, og mange tak for det... Men den holdte ikke tæt, så servoen røg ...
Teknik
Oprettet:
23. maj 2008
Visninger:
399
Hmmm.... Savner lidt gruppe hjælp...hehe....skal jeg virkelig tabe mine udfordringer, eller kan jeg hente lidt stemmer her????
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2008
Visninger:
362
Hjælp til køb af motor 10T til 14T Hey.. Søger en ny motor.......men ved ikke hvilken Har tænkt på noget imellem 10T til 14T........... DEN SKA...
Teknik
Oprettet:
21. maj 2008
Visninger:
880
Justering af motor... Hjælp!!! Hej RC folk. Jeg har lidt små problemer med at få min motor justeret efter den har vært pillet af bilen. det der er...
Teknik
Oprettet:
21. maj 2008
Visninger:
355
T-MAXX HJÆLP HJÆLP hej allesammen nu sidder jeg her med en T-MAXX og skal sætte en super charger på den, MEN den rem der skal på støde...
Generel diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
196
PISSE IRRITERENDE! HJÆLP SØGES. Ja, har en ven som ligger inde med en OFNA RAVAGER.. Hans bil har ikke virket den senere tid.. Fordi: Bilen kan ikke s...
Generel diskussion
Oprettet:
20. maj 2008
Visninger:
332
Spectrum Hjælp virker ikke Hej jeg har lige købt et spectrum anlæg og jeg kan ikke få det til at køre sammen med modtager og servoer altså der ske...
Teknik
Oprettet:
19. maj 2008
Visninger:
513
hjælp til 15 cxp Nitro indstilling Den har stået stille i en god måned og så ville jeg have den startet men den ville ikke. Endelig fik jeg den startet, m...
Teknik
Oprettet:
18. maj 2008
Visninger:
763
mangler hjælp til hsn hej jeg har en t-maxx 2,5 og den kan ikke starte, min hsn ved jeg ikke hvor skal stå den hvis der er nogle som kunne si...
Generel diskussion
Oprettet:
18. maj 2008
Visninger:
130
Hjælp med valg af fjenbetjening Hej Rcgalleri Jeg skal have en ny fjenbetjening til min bil den skal ha mindst 4 kanaler og den må ikke koste mere i...
Generel diskussion
Oprettet:
18. maj 2008
Visninger:
833
Hjælp til fartregulator da jeg er ret grøn ang Rc, vil jeg lige høre om der er nogen der kan sige om den her er god nok til min hbx. skal havd...
Teknik
Oprettet:
18. maj 2008
Visninger:
551
Hjælp! Team wave lightning + sho4200 Hej alle. Jeg har lige købt 3 sæt orion Sho4200 celler gennem arracing samt en Team wave lightning v2 Problemet e...
Teknik
Oprettet:
17. maj 2008
Visninger:
547
TT-01 fartregulator Hej rcg. Jeg har købt en ny TT-01. Fartregulatoren kan jeg ikke finde ud af at indstille, jeg har set den der video m...
Generel diskussion
Oprettet:
16. maj 2008
Visninger:
270
Hjælp til Mtroniks GENESIS TRUCK BL Hej Så fik jeg min nye bil, men jeg skal bruge lidt hjælp til Setup.. Mangler et par kloge hovder.. Jeg kan ikke ...
Teknik
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
367
Hjælp til Mtroniks GENESIS TRUCK BL Hej Så fik jeg min nye bil, men jeg skal bruge lidt hjælp til Setup.. Mangler et par kloge hovder.. Jeg kan ikke ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
453
hjælp mig!!!!! jeg mangler virkelig meget en adaptor til en e savage oplader fordi den kun kan oplades ude i bilen nu! er der nogle d...
Generel diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
322
MSC hjælp jeg havde taget min hilux fra hinanden for at rense den og satte MSC tilbage på uden at pille ved den nu kan den ikke ...
Generel diskussion
Oprettet:
14. maj 2008
Visninger:
162

Annonce