Indlæser...
Sortering
Problemer med tandhjul/motor på Nitro Hej. Jeg fik et problem med min nye bil her forleden dag. Den ville ikke bremse ordentligt når jeg slog fjernbetjening...
Teknik
Oprettet:
2. apr 2004
Visninger:
784
Hvilken slags bil??? Skal jeg tage en benzin eller el El har jo fordelen ved at det ikke koster så meget. Men det er jo sjovere at køre m...
Generel diskussion
Oprettet:
20. mar 2004
Visninger:
829
Oprettet:
19. mar 2004
Visninger:
488
Køb af motor Nogen der kender nogen sidder man kan købe benzin/nitro motor til sin RC????
Teknik
Oprettet:
29. feb 2004
Visninger:
405
Nitro køb i esbjerg? Heys alle jer fra esbjerg :) Hvor køber i nitro henne af? ham hobby manden der ligger i gågaden? og vil han godt ...
Generel diskussion
Oprettet:
25. feb 2004
Visninger:
1.437
køb af onboard speed-o-meter HEys er der nogle der dev hvor jeg kan kan købe en speed-o-meter til min nitro... also bare sådan en der måler max h...
Generel diskussion
Oprettet:
22. feb 2004
Visninger:
274
nogle fra esbjerg... Heys jeg ville bare lige høre om der var nogle her fra Esbjerg... Er næsten lige flyttet til byen, og ville gerne vi...
Generel diskussion
Oprettet:
20. feb 2004
Visninger:
370
Opbevaring af nitro.. Hvor skal man opbevare sit nitro-brændstof????? (nogen siger at det skal stå i køleskabet)????????
Teknik
Oprettet:
8. feb 2004
Visninger:
647
Nogle nitro kører i Struer/Holstebro ? Skriv lige her hvis du kører nitro i Holstebro eller Struer... mangler nogle at dele int. med i området!
Generel diskussion
Oprettet:
1. feb 2004
Visninger:
417
Baghjulstræk Hej! jeg har ENDELIG! fået indstillet min nitro motor korrekt! men så opstår der sædvanligvis et nyt problem! mit bagh...
Teknik
Oprettet:
12. jan 2004
Visninger:
562

Annonce