Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stylings og tunings muligheder?
  • #1   26. sep 2004 tuning er der masser af til en rustler, prøv at gå ind på towerhobbies.com der er masser lækre sager til sådan en!
    Mht. styling, du kan sådan set bare skifte karossen ud til hvilken som helst anden, det er en gennemsiktig lexan karros der ikke koster alverden (ca. 200-300kr) desuden findes der massvis af forskellige fælge til en rustler.

• #2   26. sep 2004 (link fjernet)
    her kan du se en hel del lir kun til rustler

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #3   26. sep 2004 Mange tak smiley

Du ved vel ik hvordan en rustler kører generalt! ?

• #4   26. sep 2004 jeg har kun prøvet el versionen, den kører lækker og kan holde til en del tæsk smiley
    traxxas tager man aldrig helt fejl af.

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

#5   26. sep 2004 Okay jeg er rimelig ny indenfor faget og står og skal erhvere mig min første RC bil har du nogle gode forslag i nogenlunde sammme prisklasse?

• #6   26. sep 2004 traxxas bandit er en lille smule biligere men meget god!
    eller kan du overveje nogle af tamiyas biler som baja champ eller blackfoot extreme (den har jeg)!
    traxxas tilbyder dog en lille smule mere udstyr for de samme penge, som feks. olie støddæmpere og kuglelejer!

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

#7   26. sep 2004 Okay! jeg går meget op i topfart og optræk smiley har benzin i blodet smiley

Og syntes ik rigtig jeg kan finde andre motor osv...inde på den towerhobbies site der! :S? Kun andre udstødninger men de forøger jo ik det helt store

• #8   26. sep 2004 jo en udstødning giver rigtig meget... men jeg tror helt sikkert ikke du vil blive skuffet over farten og trækket i en rustler, jeg tror at der er en video med den på traxxas´ hjemmeside, prøv at se efter.

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

#9   26. sep 2004 Har set videoer med den smiley men jeg kan aldrig få nok fart! smiley hehe!

Trækker rustlern på alle 4 dæk ? eller er den kun baghjulstrukket ?

• #10   26. sep 2004 2wd! den trækker på baghjulene

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

#11   26. sep 2004 Okay! Siger mange tak for din tid smiley hehe

Tror sQ det bliver en rustler! smiley

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

#12   26. sep 2004 Hov lige en sidste ting! når den nu kun trækker 2wd mister man så ik tit kontrollen over den i offroad kørsel?

• #13   26. sep 2004 det komme jo an på om man kan finde ud af at styre svinet smiley men 2wd er sværer end 4wd

• Alexander K
    Alexander K Tilmeldt:
    sep 2004

#14   26. sep 2004 Hehe okay smiley nu får vi se tror jeg investere i sådan en traxxas nitro rustler til næste lønings dato smiley (3 dage hehe)

Mange tak for hjælpen

Kommentér på:
Stylings og tunings muligheder?

Annonce