Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys på Mad Force...
  • A. M
    A. M Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 70
    #1   9. feb 2008 jeg ville gerne ha lys på min nitro buggy .. men er bange for det blir smadret, hvis man køre ind i noget?

• #2   9. feb 2008 køb 2 diode lygter til 25 kr i rema 1000 og klister dem på!

• A. M
    A. M Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 70
    #3   9. feb 2008 Det var self en mulighed.. men jeg ville bare gerne ha dem bygget ind

• #4   9. feb 2008 hehe ok;o) det var bare den billige og nemme løsning jeg kom med;o)

• #5   9. feb 2008 for det meste sider lysanlægeti karossen og diorderne sider i parboler inde i karossen .. så det første du skal er at finde en karos som er lavet til at der skal værer lys i . mener ikke de koster rat meget mer end alm karosser , jeg ved at tamiya laver dem ..

så spør du om du skal passe på noget ... alser sef er det ikke det klogeste at lade lidinger ligge på eller op af de varme dele så heller 5 cm længer ledinger så kan du klister dem fast med tape inde i karossen ..

og strøm til dioder ...de fleste har en tom kanal i moddtageren som man bruger . og sådan 4 lamper bruger nesten 0 strøm så det er ikke noget at du skal rigne for noget ..du kan også lave en bat pakke med 2 stk aa batteriger som du kan klister fast på karossen ved siden af lysmundulet ..

vis du køber en karos som er lavet til lys så er det ikke noger problem at monter . men husk og ligge merke til at de forskælige slaks munduler .

• #6   10. feb 2008 kunne man ikke bare bore huller der passer til dioderne og så lime dem fast på indvenige side af karossen...

• #7   10. feb 2008 jo det kan man sikret godt . men så har du jo ikke noget som styrer dit lys reting og den vil lyse til alle sider også bagud ind i karossen ..

men de parobler du kan købe gør at lyset kun bliver sendt ud hvor det skal . og det viker som på rigtie 1-1 biler hvor lyset kan bruges til at kører efter ..

håber du forstår hvad jeg snakker om . syntes selv at det lyder letter forvirene ....

mh gomme

• #8   10. feb 2008 joeh.. lidt forvirrende er det, men jeg forstår

Kommentér på:
Lys på Mad Force...

Annonce