Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  baja 5b Ulemper??
  • #1   11. feb 2009 Ja, den larmer mere end el!! Ej gas, super bil, er skideglad for min, ikke noget negativt fra min side :o)

• #2   11. feb 2009 Nix, ingen ulemper, kun en masse glæde ved den lækreste largescale buggy du kan købe dig smiley

Ej, kig ind på Hpibajafan.dk, der kan du lære lidt om HPI Baja.

• #3   12. feb 2009 jo der er lidt ulember, det er der ved ALLE biler...

jeg synes der er to mindre ulember...

1: den std. kobling er ikke for god.. hos nogen går den i stykker med det samme nåsten, og ved andre holder den rigtig længe..

2: de der små side skjolde af karossen, bliver hurtigt slidt over, der hvor de er gjordt fast i bunden(men de sidder dog stadig fint fast selvom de er slidt over..)

men altså synes det er mindre ting, alle biler har jo deres små ting, f.eks så har FG jo deres med latterlige uprights og plastik gear carrier fra std...

/Kasper

• #4   12. feb 2009 Hvis der var et problem ville det ikke være en Baja 5b smiley

• #5   12. feb 2009 nogen siger at 23cc motoren fra 5b er for svag.. men 5b SS med en 26cc motor rykker for vildt.. jeg er super glad for min.. og min kobling køre på femtne liter... kender dog folk som har været uheldige med std koblingen..

Kommentér på:
baja 5b Ulemper??

Annonce