234 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

VXL Trhottle Neutral Adjustment VXL Trhottle Neutral Adjustment

Hey alle.
Har 2x 7.4v 2300mAh LiPo batterier i min E-Revo VXL, ,som jeg nu kører med. Dog synes jeg ikke, farten er nær så høj, som den var, da jeg kørte med standardbatteriet? Har sat bilen i sportmode, eller hvad den nu hedder, så der er 100% af det hele.. Men på den der knap, der sikker på fjernbetjeningen, står der "Neutral", og den er pt. sat til 50/50. Hvis jeg sætter den til 70/30, vil min bil så kører stærkere? Eller hvad sker der? Og i manualen står der følgende: "Note: If you change the throttle travel, you will need to reprogram the ESC" - mener de med dette, at jeg blot skal genvælge Sportmode??

Tusind tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VXL Trhottle Neutral Adjustment
  • #1   9. mar 2010 hej jeg ved ikke hvorfro den køre langsommere hvis du er sikker på den er i den rigtige mode.

men 50/50 betyder at dukan bevæge gassen lige langt tilbage som bremsen
    og 70/30 betyder at du kan bevæge gassen længere tilbage end bremsen
    det har ikke noget at gøre med hastigheden på bilen bare at du kan være mere præsis med gassen.

håber det gav nogenlunde mening smiley

• #2   9. mar 2010 Det vil ikke hjælpe at sætte den til 70/30 - Dette betyder bare at du har større "udveksling" i gas end i brems/bak. Jeg bruger det i min crawler hvor jeg kan styrer gassen mere præcist. Men hvis du gør det skal du indstille på throllte (staves) skruen (er ikke sikker på hvad den hedder helt præcist) der på fjernbetjeningen.

Hvis den skal køre hurtigere må det være din gearing du skal skifte - uden at være ekspert.

Andreas

Kommentér på:
VXL Trhottle Neutral Adjustment

Annonce