679 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hej rcg hilux"
hej rcg hvor kan man købe en Bruiser
hvor kan man købe en Bruiser 3 Speed 1/10 Scale Truck Kit henne og passer alt el fra en Tamiya Hilux
hvor kan man købe en Bruiser 3 Speed 1/10 Scale Truck Kit henne og passer alt el fra en Tamiya Hilux
Skrevet af: steffen l - 29. nov 2011
Spørgsmål om Bruiser Hilux
Hej RCG Hvad er forskellen på en Tamaya Bruiser, en Bruiser Classic og en Bruiser 3 speed? Buriser Classic og Bruiser 3 speed kan købes på www.rc4wd.com. Hvilke gode og dårlige erfaringer har i ...
Hej RCG Hvad er forskellen på en Tamaya Bruiser, en Bruiser Classic og en Bruiser 3 speed? Buriser Classic og Bruiser 3 speed kan købes på www.rc4wd.com. Hvilke gode og dårlige erfaringer har i ...
Skrevet af: steffen l - 27. dec 2011
Baglygte glas til min Hilux??
Hej Rcg! Er der nogen der ligger inde med et sæt Baglygteglas til en Hilux som den jeg har,eller er der nogen der ved hvor de kan købes løse... Jeg har ikke kunnet finde dem nogen steder. Mvh. ...
Hej Rcg! Er der nogen der ligger inde med et sæt Baglygteglas til en Hilux som den jeg har,eller er der nogen der ved hvor de kan købes løse... Jeg har ikke kunnet finde dem nogen steder. Mvh. ...
Skrevet af: T.Bille ~ Dansk RC Land-Rover Klub - 17. nov 2011
Spar penge på din forsikring
jan 2009
Følger: 42 Følgere: 48 RC-enheder: 14 Emner: 133 Svar: 1.618
http://www.rcmodelex.com/www-rcmodelex-com/eshop/10-1-Scale-Body/0/5/144-Body-Tamiya-Toyota-Hilux
hej rcg hilux karos